نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کرمانی‌مقدم: اگر تیم ملی امید در گروه راحتی بود، صعود می‌کرد!

  • کد خبر: ۱۴۵۰۲
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
کرمانی‌مقدم: اگر تیم ملی امید در گروه راحتی بود، صعود می‌کرد!
بازیکن پیشین تیم ملی می‌گوید تیم ملی امید در گروه دشواری قرار دارد و به همین دلیل نتوانسته بازی‌های خوبی ارائه دهد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مرتضی کرمانی مقدم، درباره شکست تیم ملی امید برابر کره‌جنوبی در انتخابی المپیک گفت: بازیکنان تیم ملی خیلی زحمت کشیدند، اما در گروه سختی بودیم. اگر در گروه راحتی بودیم صعود می‌کردیم. در کل کره‌جنوبی بهتر بازی کرد و از نظر تیمی و انفرادی بهتر بود.

او با بیان این که تیم ملی در نیمه نخست نمایش بدی داشت، افزود: در نیمه دوم بهتر شدیم. فکر می‌کنم احساسی بازی کردیم و روی به بازی مستقیم آوردیم؛ در حالی بازیکن سرزن نداشتیم. فکر می‌کنم اگر بازیکنان تیم ملی امید روزی زمین بازی می‌کردند و بازی را می‌چرخاندند، موفق می‌شدند.

بازیکن پیشین تیم ملی در واکنش به این که خط هافبک تیم ملی در هر دو بازی عملکرد ضعیفی داشت و کارشناسان این موضوع را مربوط به استفاده از امید نورافکن در خط دفاعی به جای خط هافبک می‌دانند، گفت: اگر نورافکن در خط هافبک بازی می‌کرد خیلی به نفع ما بود. استیلی در تمرینات این کار را امتحان کرده و به این نتیجه رسیده است و ما بیش‌تر از او نمی‌دانیم، چون در تمرینات نیستیم.

کرمانی‌مقدم یادآور شد: در کل هافبک‌های ما بازیکنان دونده‌ای نبودند که تیم حریف را به دفاع ببرند. بازیکنان ما ایستا بودند و می‌خواستند پاس آخر را بدهند. در نتیجه بازی مستقیم، هافبک‌ها از کار خارج شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از تیم‌ها بعد از بازی مستقیم روی به توپ سومی می‌آوردند، اما ما این عامل را هم نداشتیم. اگر استیلی دستور بازی مستقیم را داده بود، باید به هافبک‌ها می‌گفت که برای توپ سوم تلاش کنند. ما به جز چند دقیقه ما موقعیت زیادی نداشتیم.

بازیکن پیشین تیم ملی با بیان این که تیم ملی در بازی نخست مقابل ازبکستان بهتر عمل کرد، گفت: شانس ما برای صعود کم شد. اگر ازبکستان را می‌بردیم الان وضعیت بهتری داشتیم. هنوز امیدوار هستیم، اما شانس‌مان کم شده است چرا که اگر ازبکستان مقابل چین مساوی کند، در بازی آخر مقابل کره‌جنوبی کم انگیزه به میدان می‌رود که صعودش از الان قطعی شده است. نباید می‌گذاشتیم کار به اینجا برسد.

کرمانی مقدم هم‌چنین درباره این که تیم ملی برای حضور در انتخابی المپیک آماده‌سازی و برنامه‌ریزی خوبی نداشت، اظهار کرد: همیشه همین هستیم. همیشه آماده‌سازی خوبی نداریم و اردو‌ها هم خوب نیست و همه را گردن مربی می‌اندازیم. فکر می‌کنم بعدا هم همین‌طور باشد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->