نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مطهری یک پرسپولیسی را به نساجی می‌برد؟

  • کد خبر: ۱۴۶۰۰۱
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴
مطهری یک پرسپولیسی را به نساجی می‌برد؟
مهاجم مدنظر پرسپولیس شاید سر از تیم نساجی در بیاورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان که فصل گذشته با ثبت ۱۴ گل، آقای گل لیگ برتر ایران شد حالا در این فصل در ۱۲ بازی برای این تیم نتوانسته دروازه حریفان را باز کند و همین موضوع باعث شده تا در لیست مازاد محمد ربیعی قرار بگیرد.

دو تیم نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان خواهان جذب گادوین منشا هستند و او احتمالا ادامه نیم فصل دوم را در یکی از این دو تیم پشت سر خواهد گذاشت که به نظر می‌رسد شانس تیم مازندرانی برای خرید منشا بیشتر است، چراکه حمید مطهری، سرمربی نساجی شخصا امید دارد که منشا می‌تواند به دوران اوج خود در پرسپولیس و مس رفسنجان بازگردد و با جذب او قصد دارد در کنار آداما نیان، دو مهاجم خارجی در خط حمله خود داشته باشد.

با این حال، نکته‌ای که شاید هواداران نساجی از این انتقال دل خوشی نداشته نباشند این است که گادوین منشا دو فصل پیش زمانیکه در گل گهر سیرجان توپ می‌زد و در یک دیدار مقابل نساجی به میدان رفت، پس از گلزنی یک حرکت غیراخلاقی انجام داد که همان منجر به محرومیت وی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->