معاون فرهنگی استانداری خراسان رضوی: رتبه نخست کشور در پرداخت وام ازدواج را داریم شهردار مشهد مقدس: در امر خلاقیت و نوآوری رتبه یک را در کشور داریم | راه‌اندازی سامانه‌ای برای شناسایی مسائل و مشکلات شهر در برنامه میان‌مدت شهرداری مشهدمقدس، نوآوری و هوشمندسازی در اولویت قرار گرفته است دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد باید ظرفیت‌های بسیج را به افراد فعال در عرصه علم و فناوری معرفی کنیم آغاز اولین رویداد خلاقیت و نوآوری در مشهدمقدس از امروز (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره برداری از بوستان‌های ویژه بانوان در مشهدمقدس کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳
سرخط خبرها
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد:

همگرایی در حوزه صنعت نمایشگاهی به رونق تولید اقتصاد شهر کمک می‌کند

  • کد خبر: ۱۴۶۰۷
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
همگرایی در حوزه صنعت نمایشگاهی به رونق تولید اقتصاد شهر کمک می‌کند
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: با همگرایی در حوزه صنعت نمایشگاهی می‌توانیم به رونق تولید اقتصاد شهر کمک کنیم
به گزارش شهرآرانیوز، شهریار آل شیخ در نشست هم اندیشی مدیران عامل نمایشگاه‌های کشور با بیان این مطلب افزود:با توجه به شرایط تحریم کشور با رونق بخشیدن به صنعت نمایشگاهی به اقتصاد شهر کمک کرد.
وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت نمایشگاه‌ها توانسته ایم به پیشرفت صنعت نمایشگاهی کمک کنیم.
آل شیخ در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه نمایشگاه بین المللی مشهد توانسته در زمینه‌های علمی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشد و با برگزاری این نمایشگاه‌ها اطلاعات خود را در اختیار سایر استان‌ها بگذارد.
وی افزود: توجه به رویکرد‌های اقتصادی و طبق استانداری سازی برنامه‌های نمایشگاهی می‌توان به شاخص‌های روز دنیا دست یافت.
 
صنعت نمایشگاهی مولد ارزش افزوده
در این نشست مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد نیز تاکید کرد؛ صنعت نمایشگاهی ایران می‌تواند ارزش افزوده درسطح جهانی ایجاد کند.
صیفی ادامه داد: کسانی که در صنعت نمایشگاهی فعالیت می‌کنند ابزار مهمی برای توسعه صادرات به حساب می‌آیند، باید به توانمندی سازی و سامان دهی قوانین این صنعت توجه بیشتری شود.
وی افزود:گرچه با صنعت نمایشگاهی کشور‌های توسعه یافته فاصله زیادی داریم، اما آمار‌ها نشان می‌دهد که صنعت نمایشگاهی کشورمان در مسیر رشد و توسعه قرار دارند، با این همه باز هم مواردی وجود دارند.
صیفی خاطرنشان کرد: عدم شناخت مدیریت معاصر رویداد یکی از همین موارد است، بسیاری از فعالان صنعت نمایشگاهی کشور شاید از دانش معمولی در این زمینه برخوردار باشند.
وی گفت: ترویج صنعت دانش نمایشگاهی به همه دست اندرکاران کمک می‌کند که ضمن آشنایی با زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و محیط داد و ستد صنعت نمایشگاهی بتوانند ارتباطات بهتری با مخاطبان این حوزه برقرار کنند.
وی افزود:ارائه آموزش‌های علمی در زمینه برگزاری نمایشگاه یک ضرورت محسوب محسوب می‌شود.
صیفی ادامه داد:در واقع موفقیت صنعت نمایشگاهی به فاکتور‌های مختلفی بستگی دارد، اما دو‌عامل بازدیدکنندگان و غرفه داران و ضرورت برند سازی در صنعت نمایشگاه کشور نیز در این میان اهمیت دارد.
وی تاکید کرد: صنعت نمایشگاهی ایران توانسته با استفاده از تحقیقات بازار و ایجاد یک برند جهانی از نمایشگاه‌های ایران و توسعه آن ارزش افزوده ایجاد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->