نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

سروش رفیعی قراردادش را با شهرخودرو فسخ کرد

  • کد خبر: ۱۴۶۱۳
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
سروش رفیعی قراردادش را با شهرخودرو فسخ کرد
سروش رفیعی هافبک این فصل شهرخودرو دقایقی پیش قرارداد خود را با تیم شهرخودرو فسخ کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، هافبک ۲۹ ساله و سابق تیم ملی ایران، در شرایطی از شهرخودرو جدا شد که در روز‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون آینده او وجود داشت، اما سروش در نهایت ترجیح داد که مشهد را ترک کند و برای آینده‌اش تصمیم جدیدی بگیرد. البته فعلا مشخص نیست که رفیعی در ساعات آینده به چه تیمی خواهد پیوست.


رفیعی در تابستان با سروصدای زیاد از پرسپولیس جدا شد و به تیم شهرخودرو ملحق شد و پیراهن شماره ۷ این تیم را پوشید. وی اگرچه در چند بازی برای این تیم غیبت داشت، اما در مجموع عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت رساند.


باتوجه به این که ساعت ۱۲ امشب فصل نقل و انتقالات به پایان خواهد رسید، سروش باید هرچه سریع‌تر تیم خود را مشخص کند. اماباتوجه به این که او با جدیت به دنبال فسخ قرارداد با شهرخودرو بود، احتمالا از پیشنهادات خود اطمینان دارد.


سروش تاکنون در ایران برای پرسپولیس، شهرخودر، فولاد، فجرسپاسی و تراکتور بازی کرده و باید دید آیا تیم جدیدی را تجربه خواهد کرد یا نه؟
 
منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
برچسب ها: شهرخودرو
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->