راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

قطع اینترنت برای کنکور در کدام مناطق مشهد خواهد بود؟ + آدرس‌ها (۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۶۱۶۰
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
قطع اینترنت برای کنکور در کدام مناطق مشهد خواهد بود؟ + آدرس‌ها (۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱)
بنا بر اعلام سازمان سنجش قرار است اینترنت تلفن همراه در نقاط نزدیک به حوزه‌های امتحانی و داخل حوزه‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز‌های برگزاری کنکور قطع شود.

خبرنگار شهرآرانیوز طی مصاحبه‌ای با نماینده وزارت علوم در دانشگاه‌های خراسان رضوی پیگیر آخرین وضعیت قطع اینترنت در حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهدمقدس شد.

به گفته دکتر مجید سالاری، در مشهدمقدس تعداد داوطلبان ۳۵ هزار و ۴۰۹ نفر اعلام شده است که در ۷ حوزه امتحانی دانشگاه‌های فردوسی، خیام، امام رضا‌(ع)، سجاد، علوم پزشکی، شهید منتظری و جهاد دانشگاهی برپا می‌شود که از تعداد یاد‌شده، ۲۳ هزار و ۲۰۸ داوطلب در دانشگاه فردوسی آزمون خواهند داد.

بر این اساس، احتمال قطع اینترنت در روز‌های پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ و جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در حوزه‌های امتحانی یاد‌شده می‌تواند بدین ترتیب رخ دهد:

قطع اینترنت برای کنکور در کدام مناطق مشهد خواهد بود؟ + آدرس‌ها (۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱)

دانشگاه فردوسی مشهد

بزرگ‌ترین مرکز آموزشی شرق کشور و بزرگ‌ترین حوزه امتحانی شهر مشهد میزبان ۲۳ هزار و ۲۰۸ داوطلب است که به‌دلیل گستردگی مساحت دانشگاه، با چندین خیابان و معبر اصلی و فرعی برخورد دارد. این احتمال می‌رود که طی روزهای برگزاری آزمون، اینترنت تلفن‌های همراه ساکنان و عابران بخش هایی از خیابان‌های کوثر شمالی، شهید باهنر، بلوار پیروزی و بلوار شهید منتظری قطع شود. همچنین مراجعان درِ شمالی دانشگاه مشرف به ایستگاه قطارشهری و بلوار امامت احتمال دارد که با اختلال اینترنت تلفن همراه مواجه شوند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دومین دانشگاه از نظر مساحت در میان حوزه‌های هفت‌گانه آزمون سراسری، دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که قسمت‌هایی از ساختمان آن در پردیس دانشگاه فردوسی قرار دارد و برخی دانشکده‌های این مرکز آموزشی در خیابان‌های دانشگاه، گلستان و چهارراه دکترا قرار دارد و باید انتظار داشت که اینترنت بخش هایی از خیابان‌های دانشگاه، جنت، شریعتی (تقی‌آباد)، دکترا تا حدفاصل میدان دهم دی با اختلال یا قطعی روبه‌رو شود.

دانشگاه امام رضا(ع)

سومین حوزه آزمون کنکور، این دانشگاه است که به‌علت هم‌جواربودن با دانشگاه‌های علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی و برخی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی، از وضعیت مشابهی برخوردار است و این احتمال وجود دارد اینترنت در خیابان‌های اسرار، سه‌راه ادبیات، خیابان ابن‌سینا و میدان تختی با اختلال مواجه شود.

دانشگاه غیرانتفاعی سجاد

این مرکز آموزشی در انتهای بلوار جلال آل‌احمد قرار دارد و احتمالا اینترنت بلوار جلال آل‌احمد تا ابتدای بلوار معلم، بزرگراه امام علی(ع) به‌سمت ورودی بلوار امامت و بخش‌هایی از بلوار آموزگار را با قطعی مواجه خواهد شد.

دانشگاه غیرانتفاعی خیام

این دانشگاه در ابتدای بلوار شهید فلاحی قرار دارد و اینترنت بخش هایی از بلوارهای فلاحی، شریعتی، رفیعی و... را با قطعی رو‌به‌رو خواهد کرد.

دانشگاه فنی شهید منتظری

این دانشگاه در ضلع غربی میدان شهید کاوه قرار دارد و با توجه به وسعت آن، احتمالا اینترنت در بلوارهای فکوری تا میدان سرافرازان، میدان شهید کاوه به‌سمت ابتدای بلوار پیروزی و میدان شهید کاوه به‌سمت میدان جمهوری اسلامی و امتداد بلوار شهید منتظری نیز با اختلال و قطعی مواجه باشد.

دانشگاه علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی

این مرکز آموزشی نیز همچون دانشگاه امام رضا(ع) در منطقه ابن‌سینا و ابتدای سه‌راه ادبیات قرار دارد. احتمال می‌رود اینترنت خیابان اسرار، پنجراه سناباد تا چهارراه دکترا، خیابان اسدالله‌زاده (پل خاکی) به‌سمت چهارراه کلاهدوز و... با اختلال و قطعی همراه باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->