پیشنهادهای لیگ برتری برای بازیکن خارجی استقلال

  • کد خبر: ۱۴۶۱۹۳
  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
پیشنهادهای لیگ برتری برای بازیکن خارجی استقلال
بازیکن خارجی استقلال با پیشنهادهایی برای جدایی روبرو شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، عزیزبک آمانوف، هافبک ملی پوش ازبکستانی تیم استقلال نیم فصل کابوس‌واری را در این تیم پشت سر گذاشت، بازیکنی که تنها دو بازی در لیست ۱۸ نفره قرار گرفت و یکبار هم دقایق آخر یکی از بازی‌ها به میدان رفت. هافبک استقلال جایی در تفکرات ریکاردو ساپینتو ندارد و سرمربی پرتغالی استقلال در نشست‌های خبری به انتقاد از این بازیکن پرداخت و از خبرنگاران پرسید که او در فصل گذشته چه آماری داشته است.

با توجه به شرایطی که آمانوف دارد، خبر‌هایی رسیده که هافبک استقلال قصد دارد در نقل‌وانتقالات زمستانی از جمع آبی‌پوشان جدا شود. در این بین، پنج تیم لیگ برتری خواهان جذب آمانوف شده‌اند و باید برای به خدمت گرفتن او با باشگاه استقلال مذاکره کنند. تیم‌های ملوان انزلی، پیکان و سه تیم دیگر لیگ برتری دوست دارند هافبک خلاق ازبکستانی استقلال را جذب کنند.

آمانوف نیم فصل دوم سال گذشته توسط فرهاد مجیدی به استقلال آمد و خیلی زود توانست خودش را نشان دهد، اما رفته رفته به یک نیمکت نشین تبدیل شد و مربیان استقلال اعتقاد داشتند او از نظر بدنی عقب است و خیلی کار دارد. با شروع فصل جدید نیز، ساپینتو قید این بازیکن را زد و از او در بازی‌های تیمش استفاده نکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->