طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد رئیس جمهور: تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد رسانه‌ها از حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبردادند از آغاز جنگ غزه تاکنون نزدیک به ۱۴ هزار  کودک کشته شده‌اند رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برداشته شده است حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی معاون‌اول قوه‌قضائیه شد امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) حزب الله فیلم حمله به «عرب العرامشه» اسرائیل را منتشر کرد اردوغان شنبه با هنیه دیدار می‌کند وزیر خارجه راهی نیویورک شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید مقام حماس: نتانیاهو رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی می‌کشاند وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
سرخط خبرها

قالیباف: مجلس دربرابر تروریستی خواندن سپاه توسط اورپا مقابله به مثل می‌کند

  • کد خبر: ۱۴۶۲۹۱
  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
قالیباف: مجلس دربرابر تروریستی خواندن سپاه توسط اورپا مقابله به مثل می‌کند
محمد باقر قالیباف شامگاه پنجشنبه در آیین یادواره ۴۳۷ شهید والامقام بندرانزلی در مصلی این شهرستان گفت : بهتر است دولتهای اروپایی خود را از سلطه پنهان استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل خلاص کنند و در منطقه با شیوه کاملا عاقلانه تصمیم بگیرند در غیر اینصورت هزینه آن را تمام و کمال پرداخت خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی به دولتهای اروپایی هشدار داد: مجلس با اقدام پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی مقابله به‌مثل می‌کند و دولتهای اروپایی این حامیان تروریست و ارتش های آنها را در گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: دولتهای اروپایی نشان دادند که حمایت از تروریست و تروریسم را به بخشی از سیاست های رسمی خود تبدیل کرده اند. این مصوبه پیشنهادی پارلمان اروپا و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واقع مقابله با کانون فرهنگ، شهادت و خدمت است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منحصربه‌ فردترین سازمان غیرتروریستی در منطقه و جهان است و افکار عمومی و افراد آزاده دنیا می دانند که سپاه بزرگترین مبارزه با تروریسم را انجام داده‌ و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهره ای بود که به کار یک سازمان تروریستی سازمان‌دهی شده پایان داد.

۹۰ درصد بودجه اختصاصی گیلان محقق شد

استاندار گیلان نیز در این آیین با زنده نگهداشتن نام و یاد ۴۳۷ شهید سرافراز بندر انزلی و هشت هزار شهید گیلان، گفت: کسانی که در مسیر شهدا گام برمی‌دارند و به ندای ولایت لبیک می گویند جاودانه می مانند. مردم انقلابی گیلان در طول عمر انقلاب اسلامی با پایمردی مقتدرانه پای انقلاب ایستاده‌اند و اینک وظیفه داریم به پاس این ایستادگی از آنها قدردانی کرده و صادقانه خدمت کنیم.

اسدالله عباسی با اشاره به مساعدت‌های مجلس شورای اسلامی در تصویب بودجه سال گذشته افزود: امسال در گیلان ۹۰ درصد بودجه تحقق یافت و طبق برنامه عمل شد.

وی تاکید کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی در تصویب بودجه به فکر مردم هستند و امیدواریم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیز با توجه به این مهم گره گشای مشکلات مردم باشید.

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر روزپنجشنبه با استقبال اسدالله عباسی استاندار، رئیس و شماری از اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین به فرودگاه سردار جنگل رشت وارد شد و در نشستی با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت، استاندار گیلان، احمدی سنگری رئیس مجمع نمایندگان و دیگر مسئولان استان در مورد عمده ترین مسائل و ظرفیت‌های گیلان بحث و گفت‌وگو کرد.

احمد دنیامالی نماینده مردم شهرستان بندرانزلی نیز با قدردانی از حضور قالیباف در این آیین گفت: در طول این سفر درمورد ظرفیت‌های استان و شهرستان بحث و گفت‌وگو صورت گرفته است.

در این مراسم از خانواده‌های شهیدان مدافع حرم دوربین و جعفری نیا تقدیر شد. رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان امروز به بندرانزلی سفر کرد و در یادواره امیران، سرداران، فرماندهان و ۴۳۷ شهید والامقام این شهرستان شرکت داشت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->