هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

گوشی جدید C ۱۲ نوکیا وارد بازار شد

  • کد خبر: ۱۴۶۳۲۲
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
گوشی جدید C ۱۲ نوکیا وارد بازار شد
نوکیا C ۱۲ به عنوان جانشین گوشی نوکیا C ۱۰ به بازار‌های اروپایی عرضه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، گوشی نوکیا C۱۲ به عنوان جانشین گوشی نوکیا C۱۰ وارد بازار می‌شود. این محصول دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن +HD و ناچ قطره‌ای است. نوکیا C۱۲ از فناوری تشخیص چهره با دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی یک دوربین هشت مگاپیکسلی نیز به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است.

گوشی Nokia C۱۲ گواهی IP۵۲ را دریافت کرده، بنابراین در برابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم است. این محصول از تراشه هشت هسته‌ای Unisoc SC۹۸۶۳A بهره می‌برد و با دو گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه داخلی آن را افزایش دهند.

انرژی مورد نیاز گوشی Nokia C۱۲ با استفاده از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. گزینه‌های اتصال این محصول شامل ۴G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث ۵.۲، GPS، سیم کارت دوگانه، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک پورت microUSB می‌شود. گوشی جدید نوکیا به زودی در آلمان، اتریش و دیگر بازار‌ها عرضه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->