برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

آلترناتیوهای ساپینتو در استقلال را بشناسید

  • کد خبر: ۱۴۶۳۸۷
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
آلترناتیوهای ساپینتو در استقلال را بشناسید
شرایط ساپینتو در استقلال شرایط خوبی نیست و هر روز امکان برکناری او وجود دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال پنجشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل سپاهان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا هم از کورس قهرمانی عقب بیفتد و هم اینکه دوباره جایگاه ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال به خطر بیفتد.

ساپینتو پس از شکست استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم روی لبه تیغ قرار داشت، ولی مدیران استقلال ترجیح دادند از او حمایت کنند. پس از برد استقلال در جام حذفی آرامش به اردوی این تیم بازگشت، ولی شکست مقابل سپاهان به معنای از دست دادن لیگ بود.

در رابطه با آینده ساپینتو، شنیده می‌شود مدیران استقلال تمایلی به ادامه همکاری با ساپینتو ندارند، اما هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند و قصد دارند یک بازی دیگر به او فرصت بدهند. در این زمینه اما، خبر‌هایی رسیده که چند گزینه ایرانی شانس سرمربیگری استقلال دارند تا اگر به هر دلیلی با ساپینتو قطع همکاری شود مذاکرات با آن‌ها آغاز شود.

فرهاد مجیدی، جواد نکونام، مهدی رحمتی و رضا عنایتی چهار گزینه ایرانی سرمربیگری استقلال هستند. مجیدی در تیم التحاد کلبا امارات حضور دارد و بعید است در صورتی که از آن تیم اخراج نشود به استقلال برنمی‌گردد. بقیه گزینه به جز عنایتی سرمربی تیم‌های دیگر هستند و آوردن آن‌ها کار سختی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->