تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس
سرخط خبرها

سلام کیان نیشابور به پایان!

  • کد خبر: ۱۴۶۴۳۴
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
سلام کیان نیشابور به پایان!
مسابقه نماینده استان برای سومین بار در یک ماه گذشته لغو شد تا این تیم از لیگ برتر خداحافظی کند

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه با برگزاری چهار دیدار دنبال شد؛ بازی پنجم باید با حضور تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر برگزار می‌شد، اما این دیدار همچون هفته گذشته لغو شد حالا کیان نیشابور به پایان حضورش در لیگ برتر سلام می‌کند.
لیگ برتر فوتبال بانوان در نیم‌فصل دوم خود به‌سر می‌برد و پنج هفته دیگر تا پایان فصل باقی مانده، اما این لیگ ۱۰ تیمی، احتمالا از هفته آینده با ۹ تیم ادامه پیدا کند. کیان نیشابور، اولین و تنهاترین نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال زنان کشور است که دومین سال حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد. سال نخست با مشکلات مالی فراوان به‌خیر گذشت و تیم در لیگ برتر باقی ماند، اما امسال مشکلات بزرگ‌تر و جدی‌تر شدند که نتیجه آن غیبت این تیم در سه بازی است. دوم دی‌ماه در هفته نهم کیان نتوانست در خانه از خاتون بم میزبانی کند. هفته گذشته کیان به انزلی نرفت و حالا در این هفته و آخرین روز دی‌ماه کیان بازهم نتوانست در خانه از شهرداری سیرجان میزبانی کند.

سقوط به لیگ ۲

به گفته گلاره ناظمی، مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال، با توجه به اینکه تیم کیان نیشابور از دو بازی قبل انصراف داده است، نتیجه بعد از تشکیل کمیته انضباطی مشخص خواهد شد. در صورت عدم پذیرش دلایل غیبت کیان نیشابور از سوی کمیته انضباطی، این تیم به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد. این تصمیم، پایانی تلخ برای آرزو‌های دختران فوتبالیست این استان خواهد بود.

اولین پخش زنده فوتبال زنان

در هفته‌ای که برای فوتبال خراسان تلخ بود، اتفاقی تاریخی رقم خورد و برای اولین‌بار در فوتبال زنان ایران، پلتفرم «پلی» در گزارشی زنده از ورزشگاه انقلاب کرج بازی پیکان البرز و زارع باتری سنندج را پخش کرد. پخش زنده مسابقات فوتبال زنان برای اولین بار در این پلتفرم آغاز شده و قرار است این روند تا پایان فصل با همکاری سازمان لیگ و مسئول لیگ فوتبال بانوان ادامه یابد. این بازی نیز با نتیجه ۲‌بر ۱ به سود پیکان به پایان رسید.

همچنین تیم خاتون بم به مصاف پالایش گاز ایلام رفت و با دو گل حریف خود را شکست داد. با این نتیجه بم ۳۷ امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند. شاگردان مریم ایراندوست در سپاهان اصفهان هم مقابل فرا ایساتیس کران فارس با حساب ۴ بر ۲ به پیروزی رسیدند و با ۳۳ امتیاز جایگاه دومی خود را حفظ کردند. انزلی نیز ۳‌بر ۰ از سد بادرود گذشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->