اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

آغاز ساخت برنامه «جان‌وطن» تلویزیون برای دهه فجر ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۴۶۴۴۲
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
  • ۱
آغاز ساخت برنامه «جان‌وطن»  تلویزیون برای دهه فجر ۱۴۰۱
ساخت فصل دوم برنامه ترکیبی «جان‌وطن» همزمان با نزدیک شدن به ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل دوم برنامه ترکیبی «جان‌وطن»، تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی علی فراهانی‌صدر، سردبیری جاوید مختاری و تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی وارد مرحله تولید شد.

این برنامه ترکیبی، در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در استودیو دیبافیلم به تولید می‌رسد و برای پخش از رسانه ملی در ایام دهه فجر آماده می‌شود. اجرای فصل جدید برعهده پرهام عمرانی است.

«جان‌وطن» در فصل دوم به سراغ قصه‌های ناگفته و برآمده از مردم درباره حوادث و مبارزات منتهی به انقلاب اسلامی رفته است. این برنامه ترکیبی در هر قسمت میزبان کسانی است که اتفاقی را در دوران انقلاب تجربه کرده‌اند؛ این افراد از قشر‌های مختلف نظیر پزشک، دانشجو و حتی هنرمندانی است که مسیر هنر را برای مبارزه انتخاب کردند.

یکی از تفاوت‌های «جان‌وطن» با سری اول، دعوت از چند سوژه بین‌المللی است که اصالتاً در کشور‌های دیگر بدنیا آمدند، اما اکنون در ایران زندگی می‌کنند. این میهمانان که از کشور‌های عراق، پاکستان، افغانستان، فلسطین و... هستند از تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر کشور‌های خود می‌گویند.

فصل اول این برنامه ترکیبی، محصول مشترک مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، که قصه‌هایی برآمده از دل مردم درباره جنگ را روایت کرد، در ۷ قسمت در هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه سه رفت.

در هفته دفاع‌مقدس این برنامه اولین بار روی آنتن آمد و محمدجعفر خسروی مجری قدیمی تلویزیون آن را اجرا می‌کرد و حالا فصل جدید این برنامه تلویزیونی در ایام دهه فجر با ناگفته‌هایی از انقلاب اسلامی به آنتن می‌رسد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
معلوم نیست چه بودجه ای صرف ساخت این برنامه بشه! از کجا؟ از جیب ملت بیچاره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->