حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است | بایدن هزینه آن را در انتخابات خواهد داد توماج صالحی به اعدام محکوم شد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم پادشاه عربستان راهی بیمارستان شد پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا رئیسی مورد استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت ایران و پاکستان در پایان سفر رئیس‌جمهور، بیانیه مشترک صادر کردند واکنش بورل به درخواست اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران
سرخط خبرها

نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۶۴۷۹
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا+ جزئیات
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه فوق‌العاده امروز این کمیسیون برای مقابله با اقدام اروپا داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌منظور بررسی اقدام پارلمان اروپا در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل جلسه داد.

ابوالفضل عموئی در بیان جزئیات نشست نشست فوق‌العاده امروز شنبه (یکم بهمن ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: صبح امروز جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ارزیابی مصوبه پارلمان اروپا و طراحی اقدام متقابل تشکیل شده و در حال برگزاری است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های مرتبط به ارائه گزارش و اظهارنظر درباره موضوع پرداختند. وزارت امور خارجه، ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت اطلاعات و مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان صاحب طرح در این زمینه در جلسه حاضر بودند..

وحید جلال زاده نیز با اشاره به جلسه فوق العاده امروز (شنبه اول بهمن ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به اقدام اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز جلسه‌ای فوق العاده با حضور اعضای کمیسیون و نمایندگان پیشنهاددهنده طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط اروپا تشکیل جلسه داده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مجلس سال ۹۸ قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا را به تصویب رساند. تعدادی از نمایندگان مجلس پیشنهاد دادند که به آن قانون یک ماده الحاقی اضافه کنیم.

جلال‌زاده گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی هم پیشنهادی را برای اقدام متقابل آماده کردند و لذا الان این پیشنهادات در حال بررسی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است. ما این پیشنهادات را بررسی و جمع‌بندی می‌کنیم تا ان‌شاالله بتوانیم برای فردا در قالب یک بیانیه یا یک طرح دوفوریتی برسانیم.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->