جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

اولین واکنش سرمربی یوونتوس پس از کسر امتیاز

  • کد خبر: ۱۴۶۵۳۸
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
اولین واکنش سرمربی یوونتوس پس از کسر امتیاز
آلگری، سرمربی یووه که نتایج خوبی هم با این تیم کسب نکرده، نمی‌خواهد یوونتوس را ترک کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دیروز خبری در ایتالیا منتشر شد که برای یوونتوس و هوادارانش یک کابوس واقعی بود. فدراسیون فوتبال ایتالیا این باشگاه را به دلیل چندین تخلف مالی و از جمله اعلام بیش از واقعیت بودجه نقل و انتقالات و دستمزد بازیکنان محکوم کرد.

بر اساس حکمی که دیشب علیه یوونتوس صادر شد، این تیم با کسر ۱۵ امتیاز به رتبه دهم جدول سری آ سقوط کرد. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یووه، اما امروز گفت در این شرایط دشوار قصد ترک تیمش را ندارد و به هدایت بیانکونری ادامه خواهد داد.

آلگری در واکنش به حکم شدیدی که علیه یوونتوس صادر شده گفت: "من سرمربی یووه هستم و سرمربی این تیم خواهم ماند. آدم‌های درست باید در روز‌های دشوار درستی‌شان را ثابت کنند و مسئولیت‌پذیر باشند. وقتی همه‌چیز روبراه باشد، همه خوب هستند. من نمی‌توانم شدت این حکم و کاهش پانزده امتیازی تیم را تحلیل کنم. ولی تکرار می‌کنم که باشگاه ما به همراه وکلایش قبلا یک بیانیه رسمی صادر کرده است. ما باید سکوت کنیم و از سر و صدای زیادی بپرهیزیم و شرایط جدید را مثل یک چالش ببینیم.


حکم نهایی دو ماه دیگر خواهد آمد و اگر تا آن زمان دست روی دست بگذاریم افسوس خواهیم خورد. هر چه پیش بیاید ما باید آن را مثل یک فرصت ببینیم. وقتی این حکم صادر شد، من امتیاز‌هایی که برای صعود به چمپیونزلیگ لازم داریم را محاسبه کردم. اگر اتفاق جدیدی نیفتد برای رسیدن به این هدف نیاز به اتفاقی خارق‌العاده داریم. "

با اینکه آلگری تاکید کرد به هدایت یوونتوس ادامه می‌دهد، دیگر مدیران ارشد باشگاه به اندازه او خوش‌اقبال نیستند. با اینکه کل هیات‌مدیره باشگاه در اواخر ماه نوامبر استعفا دادند، ولی حکم دیشب برخی دیگر از اعضای مدیریت باشگاه چه در زمان حال و چه در گذشته را جریمه کرده است.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->