معرفی بازی | «پایگاه شکاری»
  • کد مطالب: ۱۴۶۵۹۱
  • /
  • ۰۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۰

معرفی بازی | «پایگاه شکاری»

بازی «پایگاه شکاری» از جایی شروع می‌شود که شما به فرماندهی یک پایگاه هوایی برگزیده می‌شوید.

علیرضا وفایی نیا - بازی «پایگاه شکاری» از جایی شروع می‌شود که شما به فرماندهی یک پایگاه هوایی برگزیده می‌شوید. ابتدا فقط یک هواپیمای ساده و عادی را در اختیار دارید و باید با آن شروع به کسب درآمد کرده، منابع مالی خود را در بازی بیشتر کنید.

با افزایش پول‌هایتان، می‌توانید هواپیماهای بهتر و جدیدتری بخرید و تعداد پرنده‌های خود را افزایش دهید.

با بیشتر شدن تعداد هواپیماهایتان، می‌توانید خطوط هوایی بیشتری را راه‌اندازی کنید و به درآمد بهتری برسید. هر خط تازه‌ی هوایی که ایجاد می‌کنید، به یک فرمانده نیاز دارد.

برای پیدا کردن فرمانده‌ها در بازی هم می‌توانید از شمش‌های طلایی که در مرحله‌ها به دست آورده‌اید استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید با دیدن تبلیغ‌های درون‌برنامه‌ای، به فرمانده‌های تازه دسترسی پیدا کنید.

سطح مهارت‌های فرمانده‌های شما نیز متفاوت است و از یک‌ستاره تا پنج‌ستاره ادامه دارد. می‌توانید فرماندهان را تا ۵ سطح ارتقا دهید و این کار بر افزایش درآمد شما تأثیر دارد.

هرقدر درجه‌ی شما در بازی بالاتر می‌رود، قطعه‌های خاصی جایزه می‌گیرید و می‌توانید با قراردادن آن‌ها روی هواپیماهایتان، عملکردشان را بهتر کنید.

در مجموع، بازی ۹ مدل مختلف از هواپیماهای جنگنده در اختیارتان قرار داده است و با مأموریت‌ها و چالش‌های مختلفی که در طول مرحله‌ها پیش رویتان قرار داده است، شما را به رقابت و تلاش بیشتر برای رسیدن به پیروزی دعوت می‌کند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.