نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟ | وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان امروز (۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۶۶۰۹
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟ | وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان امروز (۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)
سال ۲۰۲۳ برای اکثر ارز‌های دیجیتال مثبت شروع شده و بیت‌کوین به طور خاص توانسته است، از قیمت پایین حدود ۱۶هزار دلار افزایش یابد و به قیمت فعلی برسد. از سوی دیگر، کاردانو نیز افزایش قیمت داشت و از پایین‌ترین قیمت ۰.۲۵ دلار به قیمت کنونی خود رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از کریپتو، ارزش بیت‌کوین در ۶ ماه گذشته بین قیمت ۱۵هزار و۷۰۰ تا ۲۱هزار و ۳۰۰ دلار تثبیت شده است. ارز دیجیتال برتر در چند روز گذشته توانست مقاومت قوی ۲۱هزار و ۳۰۰ دلار را بشکند و به قیمت ۲۳هزار و ۱۰۰ دلار برسد. این افزایش قیمت‌ها از ابتدای سال ۲۰۲۳ به صورت روزانه اتفاق افتاده است، زیرا ارز‌های دیجیتال برای بازگشت به روند صعودی خود آماده می‌شوند.

بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

سال ۲۰۲۲ سال بدی برای ارز‌های دیجیتال بود. میانگین ضرر در توکن‌های فردی حدود ۷۰ درصد در سراسر بازار کریپتو بود. با این حال، سال ۲۰۲۳ تاکنون امیدوارکننده به نظر می‌رسد. اگر بیت‌کوین با چنین سرعتی به افزایش خود ادامه دهد، به راحتی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بیت‌کوین به قیمت بالای تاریخ قبلی خود یعنی حدود ۶۹هزار و ۷۰۰ دلار برسد و حتی آن را به سمت قیمت ۱۰۰ هزار دلار بشکند.

در سال ۲۰۲۱، بیت‌کوین توانست در عرض پنج تا شش ماه از قیمت ۱۶هزار دلار به ۶۵هزار دلار افزایش یابد. انتظار اینکه بیت‌کوین امسال نیز همین کار را انجام دهد کاملا دور از انتظار نیست، زیرا سال ۲۰۲۱ بسیار شبیه به سال ۲۰۲۳ آغاز شد.

کاردانو می‌تواند به دو دلار برسد؟

بیت‌کوین همچنان ۴۲ درصد بر بازار تسلط دارد. به این معنی که وقتی بیت‌کوین بالا می‌رود، کل بازار صعود می‌کند و بالعکس. اگر بیت‌کوین بالا برود به این معنی است که کاردانو نیز می‌تواند همین کار را در روند صعودی آینده انجام دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۷ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۲۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۴۲ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰.۱۳ میلیارد دلار است که ۵.۱۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۷۹ میلیارد دلار است که ۷.۹۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۳.۴۳ میلیارد دلار است که ۸۸.۸۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۸:۴۴به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۲هزار و ۸۷۲.۷۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۴۵ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۶۲۸.۲۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۷۱ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۴- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۳۰۲.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۳۳ درصد افزایش

۶- ریپل

قیمت: ۰.۴۰۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۴.۴۵ درصد افزایش

۷- کاردانو

قیمت: ۰.۳۶۷۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۹۲ درصد افزایش

۸ - دوج کوین

قیمت: ۰.۰۸۵۵۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۷ درصد افزایش

۹- پولکا دوت

قیمت: ۶.۲۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۳۴ درصد افزایش

۱۰- سولانا

قیمت: ۲۵.۳۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۸۶ درصد افزایش

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->