«ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

بازیگری که برای سرقت دلار، تهدید به مرگ شد

  • کد خبر: ۱۴۶۶۴۶
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
بازیگری که برای سرقت دلار، تهدید به مرگ شد
مالباخته گفت: متهم اسلحه کلت کمری‌ای را روی پهلویم قرار داد و مرا تهدید به قتل کرد. سپس 5هزاردلاری که همراهم بود به همراه وسایل با ارزشم مانند انگشترطلا و ساعتم را سرقت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرد تبهکار به بهانه خرید و فروش ارز دیجیتال، بازیگر و کارگردان تئاتر را فریب داد و با تهدید وی به قتل، دلارهایش را به سرقت برد.

چند روز قبل مردی به اداره پلیس تهران رفت و گفت در دام یک سارق مسلح گرفتار شده است. وی که بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر است، توضیح داد: مدتی قبل از طریق یکی از دوستانم با مردی به نام جمشید آشنا شدم. او در اینستاگرام پیج داشت و در زمینه ارز دیجیتال آموزش می‌داد. دوستم می‌گفت، از چند نفر شنیده که وارد بازار ارز دیجیتال شده‌اند و در مدت کوتاهی به سود کلانی دست یافته‌اند.

او ادامه داد: حرف‌های دوستم، وسوسه به جانم انداخت تا من هم برای رسیدن به سود و سرمایه بیشتر وارد بازار ارز دیجیتال شوم. به همین دلیل با جمشید تماس گرفتم و پس از مدتی با او قرار ملاقات گذاشتم تا کار را شروع کنم.

آقای بازیگر گفت: قرار شد برای شروع ۵ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری به جمشید بدهم و او وعده داد که به‌زودی این مبلغ دو‌برابر خواهد شد. من هم ۵ هزار دلار تهیه کردم و روز حادثه با جمشید در رستورانی واقع در شمال پایتخت قرار گذاشتم. آن روز با دوستانم سر قرار رفتم، اما هرچه منتظر نشستم خبری از جمشید نشد تا اینکه نیم ساعت بعد به من زنگ زد و گفت در ترافیک گرفتار شده است. او محل قرار را تغییر داد. البته بعدا متوجه شدم که جمشید وقتی مرا با دوستانم دیده سر قرار حاضر نشده است. قصد او این بوده که من تنها در محل قرار با او حاضر شوم تا نقشه‌اش را عملی کند. در نهایت دوستانم از من جدا شدند و به تنهایی سر قرار دوم رفتم. وقتی رسیدم جمشید سوار ماشین مزدا ۳ من شد. هنوز مسافتی نرفته بودیم که به درخواست جمشید وارد خیابان فرعی شدم، اما ناگهان، او اسلحه کلت کمری‌ای را که همراهش بود روی پهلویم قرار داد و مرا تهدید به قتل کرد. سپس ۵ هزاردلاری که همراهم بود به همراه وسایل با ارزشم مانند انگشترطلا و ساعتم را سرقت کرد. بعد هم به من گفت اگر جانت را دوست داری بهتر است دنبال من نیایی و در خلاف جهت خیابان فرار کنی. من هم از ترسم به‌دنبالش نرفتم و تا چند دقیقه در شوک بودم.

با شکایت کارگردان تئاتر، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت تحقیقات خود را برای دستگیری سارق مسلح شروع کردند.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->