تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

درباره «زمین سرگردان ۲» پرفروش‌ترین فیلم شب سال نوی چینی ۲۰۲۳ + تریلر

  • کد خبر: ۱۴۶۹۱۳
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
درباره «زمین سرگردان ۲» پرفروش‌ترین فیلم شب سال نوی چینی ۲۰۲۳ + تریلر
فیلم «زمین سرگردان ۲» در اولین روز اکرانش در چین با فروش ۷۰ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم شب سال نوی چینی ۲۰۲۳ شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در آغاز سال نوی چینی سینما‌های این کشور فیلم دوم از «زمین سرگردان» را اکران کردند و در جذب مردم به سینما‌ها موفق ظاهر شدند و سال نو را خوب شروع کردند.

 



فیلم چینی «زمین سرگردان ۲» با فروش ۷۰ میلیون دلاری با وجود شیوع کرونا بسیار قوی ظاهر شد. این فیلم علمی-تخیلی که ساخته فرانک گو است فیلمی بودجه بالاست که با بازی وو جینگ و اندی لائو ساخته شده است.

ژانگ ییمو با جدیدترین فیلم بلندش «همه رود سرخ» که یک کمدی تاریخی است با فاصله کمی در رده دوم جای گرفت و فروشی نزدیک به ۶۰ میلیون دلار را ثبت کرد.

این فیلم داستانی معمایی در دوره سلسه سانگ جنوبی را تصویر می‌کند و عنوانش برگرفته از شعری سروده یک ژنرال نظامی از همان دوره است که به خاطر میهن‌پرستی و وفاداری به کشورش مشهور بود و در نهایت توسط یک نخست وزیر خائن اعدام شد.

در مجموع روز شنبه سینما‌های چین فروشی ۱۹۸ میلیون دلاری را تجربه کردند که کمتر از ۲۱۴ میلیون دلاری است که سال پیش در اولین روز سال ۲۰۲۲ رقم خورد. سال پیش فیلمی که شب عید پخش شد «نبرد در دریاچه گوانجین ۲» بود که فیلمی میهن‌پرستانه بود و با فروش ۹۴.۳ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم شب سال نوی ۲۰۲۲ چین شده بود.

پیش بینی می‌شود «همه رود سرخ» پرفروش‌ترین فیلم ژانگ ییمو شود و از فیلم «دیوار بزرگ» وی که سال ۲۰۱۶ با همکاری هالیوود ساخته شد و ۳۳۵ میلیون دلار فروش کرد هم فراتر برود و فروشش را تا حدود ۵۴۵ میلیون دلار هم برساند. وی سال پیش «تک‌تیرانداز» را ساخته بود.

عنوان سومین فیلم پرفروش سینما‌های چین را نیز فیلمی جاسوسی در دوره جنگ جهانی دوم با عنوان «تیغه پنهان شده» با بازی تونی لینوگ و وانگ ییبو با فروش ۲۰.۱ میلیون دلار از آن خود کرد.

رده چهارم را هم یک انیمیشن چینی با عنوان «خرس‌های پونی: کد حفاظت» به خود اختصاص داد که ۱۹.۴ میلیون دلار فروش کرد. این انیمیشن خانوادگی چندین دنباله داشته که این فیلم آخرینش است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->