ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش ۲ برابری ایجاد شغل برای خانواده‌های محروم و نیازمند

  • کد خبر: ۱۴۶۹۲۶
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
افزایش ۲ برابری ایجاد شغل برای خانواده‌های محروم و نیازمند
معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان رضوی گفت: ایجاد شغل برای مددجویان تحت پوشش و نیازمندان متقاضی در استان طی ۹ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۲ برابری را نشان می‌دهد.

سلمان دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: امسال با پرداخت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال تا کنون ۲۸ هزار فرصت شغلی جدید برای این افراد ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این تعداد اشتغال در قالب پرداخت تسهیلات به ۱۸ هزار پرونده محقق شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه هدف‌گذاری امسال در استان تشکیل ۳۰ هزار پرونده اشتغال برای دریافت تسهیلات بوده است، افزود: امید داریم تا پایان سال با همکاری بانک‌ها شاهد تحقق این هدف‌گذاری باشیم.

دانشور گفت: هر طرح اشتغال تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کند که در این زمینه اثرگذاری مطلوبی را در اشتغال و کارآفرینی برای مددجویان تحت پوشش و نیازمندان شاهدیم.

وی افزود: کاریابی برای مددجویان نیازمند شغل نیز در این نهاد، امسال به اشتغال ۶ هزار نفر در کارخانه‌ها و شرکت‌های نیازمند نیروی توانمند منجر شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی درصد خطای پرداخت تسهیلات اشتغال را در استان بسیار کم دانست و خاطرنشان کرد: طبق راستی‌آزمایی انجام‌شده، بیش از ۹۵درصد تسهیلات پرداختی در استان در زمینه مدنظر هزینه و مصرف می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->