علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

تعمیر جرثقیل در فریمان، حادثه ساز شد + تصاویر

  • کد خبر: ۱۴۶۹۶۹
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
  • ۳
تعمیر جرثقیل در فریمان، حادثه ساز شد + تصاویر
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان گفت: تعمیرکار ۲۴ ساله بر اثر وقوع حادثه حین عملیات تعمیر یک دستگاه جرثقیل در انبار گمرک واقع در ایستگاه راه‌آهن شهید مطهری این شهرستان جان باخت.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد سروقد افزود: این حادثه ظهر امروز در حین انجام تعمیر جرثقیل به دلیل نامشخصی رخ داد که ۲ تیم امدادی هلال احمر از مشهد و فریمان برای پوشش امدادی این حادثه به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: کشیده شدن فرد توسط سیمهای بوکسل به سمت وزنه تعادلی واقع در انتهای دکل جرثقیل و گرفتار شدن در بین سیمهای بوکسل علت مرگ این فرد بوده است.

سرپرست هلال احمر فریمان اظهار کرد: با کمک امدادگران هلال احمر جسد از بین سیمهای بوکسل و وزنه رهاسازی شد.

وی تاکید کرد: علت دقیق بروز این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

گفتنی است این حادثه در محل انبار متعلق به شرکت انبارهای عمومی گمرک واقع در ایستگاه راه آهن شهید مطهری در منطقه سنگ بست شهرستان فریمان رخ داده است.

شهرستان فریمان در فاصله ۷۷ کیلومتری کلانشهر مشهد قرار دارد.

تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر

تصاویری از عملیات نجاتگران ایستگاه ۹ آتش نشانی اعزامی از مشهد مقدس و شهر فراگرد برای رها سازی فرد فوت شده در حادثه جرثقیل در شهرستان فريمان

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
0
جرثتقیل هایی که تو موزه پاریس باید باشه بنده خدا رو کشت .خدارحمتش کنه تازه داماد .آروم .مودب
چون نهاد دولتی ماست مالی میشه و تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
خدا الهی ازشون نگذره اینجوری یه طایفه رو داغدار کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
خدا الهی ازتون نگذره الهی که نگذره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->