بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت
سرخط خبرها

۳ باند قاچاق انسان در تهران منهدم شدند

  • کد خبر: ۱۴۶۹۹۴
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
۳ باند قاچاق انسان در تهران منهدم شدند
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام سه باند جعل مدارک و قاچاق انسان در تهران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ امشب در حاشیه اجرای هشتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه عملیات بزرگ یورش به مخفیگاه‌های اوباش، قماربازان، مجرمان و متخلفانی که در پایتخت لانه کرده بودند در هشتمین مرحله از طرح اقتدار با تلاش همکاران در پلیس امنیت، فتا و اطلاعات به مرحله اجرا درآمد، اظهار کرد: در این طرح ۱۲۴ نفر از اوباش سطح‌دار دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: ۶۳ نفر از این افراد، اوباشی هستند که اقدام به تخریب، شرارت و نزاع میکردند و ۱۶ نفر اوباشی بودند که اقدام به توزیع مشروبات الکلی می‌کردند و هفت نفر از اراذلی بودند که اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند و ۱۷ نفر کسانی بودند که مراکز قمار و فساد دایر کرده بودند.

رحیمی با اشاره به دستگیری ۲۱ نفر از مزاحمان نوامیس در محلات مختلف تهران اظهار کرد: ۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۳۱ قبضه شبه سلاح و ۷۴۲ عدد قشنگ جنگی و بالغ بر ۱۷۰ سلاح سرد از این افراد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه واحد‌های صنفی توسط پلیس امکان تحت کنترل قرار گرفتند، اظهار کرد: ۷۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

رحیمی تصریح کرد: پلیس گذرنامه سه باند جعل مدارک و قاچاق انسان را منهدم کرد و همه این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس اماکن بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق  وشف شد که متاسفانه بخشی از این سیگار‌ها سرطان زا بودند.

وی در ادامه گفت: با دستگیری سه نفر از متهمان که در فضای مجازی اقدام به فروش دارو‌های غیرمجاز و تاریخ گذشته میکردند بالغ بر ۱۶۰ هزار انواع و اقسام دارو را کشف کردند که بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

رحیمی در پایان گفت: ۳۷ متهم در حوزه جرایم فضای مجازی دستگیر شدند که بالغ بر سه هزار و ۹۰ نفر شاکی داشتند و میزان اموال بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->