کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده
سرخط خبرها

پایداری جو تا آخر هفته و وزش باد در خراسان رضوی (۴ بهمن‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۷۰۵۵
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
پایداری جو تا آخر هفته و وزش باد در خراسان رضوی (۴ بهمن‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به پایداری جو تا آخر هفته جاری‌، گفت: امروز در استان شاهد وزش باد و در نواحی بادخیز به‌صورت شدید خواهیم بود.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته شهرستان تربت‌حیدریه با منفی ١٢ درجه سردترین و شهرستان مه ولات با ٩ درجه گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان گلمکان با سرعت ٣۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دمای هوای مشهد بین منفی ۶ درجه و ۵ درجه در نوسان بوده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در سردترین ساعات به منفی ٧ درجه و در گرم‌ترین ساعات به ۴ درجه می‌رسد. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا اواخر هفته جوی نسبتا پایدار در استان برقرار است و آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهیم داشت، البته در نواحی شمالی افزایش ابرناکی و در ارتفاعات شمالی بارش پراکنده باران را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین امروز شاهد وزش باد در استان خواهیم بود و در نواحی بادخیز سرعت وزش باد شدیدتر است و دما تا صبح پنجشنبه جاری کاهش جزئی خواهد داشت و از ظهر پنجشنبه روند افزایشی دما آغاز و هفته آینده دمای هوا گرم‌تر خواهد شد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد، کیفیت هوای این کلان‌شهر در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ٨۵ بود و هم‌اکنون با عدد شاخص ٨١ در شرایط قابل‌قبول قرار دارد. ایستگاه‌های چمن، سجاد، رسالت و نخ‌ریسی در شرایط ناسالم قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->