ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

سروش پلاس تعداد کاربرانش را ۳۱ میلیون اعلام کرد (۴ بهمن ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۷۰۸۸
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
سروش پلاس تعداد کاربرانش را ۳۱ میلیون اعلام کرد (۴ بهمن ۱۴۰۱)
پیام‌رسان داخلی «سروش پلاس» در اطلاعیه‌ای تعداد کاربران ثبت‌نامی‌اش را ۳۱ میلیون اعلام کرد و این میزان را این رکورد را حاصل زحمات تیم فنی خود دانست!

شهرآرانیوز - بعد از فیلترشدن پلتفرم‌های پرطرفدار واتساپ و اینستاگرام، طبیعی بود که تعداد کاربران پیام‌رسان‌های بومی تا  حدودی افزایش پیدا کند؛ اما برخی آمارهای اعلام‌شده  توسط وزارت اطلاعات و خود پیام‌رسان‌ها را واقعی نمی‌دانند. به‌تازگی سروش پلاس گفته است که تعداد کاربران رجیستر‌شده در این پلتفرم از مرز ۳۱ میلیون کاربر عبور کرده است.

در بیانیه سروش پلاس آمده است:

«عبور از مرز ۳۱ میلیون کاربر رجیستر‌شده را به همراهان همیشگی و تیم سخت‌کوش سروش پلاس تبریک می‌گوییم. در این سال‌ها همواره در تلاش بوده‌ایم تا بهترین خدمات را در اختیار کاربران و فعالان فضای مجازی قرار دهیم. در آذرماه امسال با همراهی کاربران در به ثمر نشستن پروژه عظیم تغییر زیرساخت پیام‌رسان و مهاجرت به نسل پنجم سروش پلاس، بیش از پیش به مسیر پیش روی خود امیدوار شدیم.»

این پلتفرم مدعی است هم‌اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد. ۱۵ آذرماه تعداد کاربران فعال ماهانه سروش پلاس ۸.۱ میلیون نفر گزارش شد که با‌این‌حساب، طی ۴۵ روز رشدی ۲۵ درصدی داشته است.

سروش پلاس در ادامه بیانیه‌اش به عدد دیگری هم اشاره کرده است:

«با تلاش معماران فنی و مهندسین تیم سروش پلاس در بستر زیرساخت‌های موجود کشور، نسل پنجم این پیام‌رسان با هدف ارتقای خدمات رسانی، افزایش سرعت عملکرد و بهبود سطح امنیت در اختیار کاربران قرار گرفته است. اکنون با به کارگیری فناوری روز دنیا در بخش‌های زیرساختی این پیام‌رسان، امکان میزبانی از ۲۰۰ میلیون کاربر فراهم شده و امکانات متنوع پیام‌رسانی با بهترین کیفیت ممکن به کاربران ارائه می‌گیرد.»

عیسی زارع‌پور روز گذشته رشد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی حاصل زحمات وزرت ارتباطات دانست و اعلام کرد وزارت ارتباطات تمام توان خودش را به‌کار می‌گیرد تا از چهار پیام‌رسان ایتا، بله، سروش‌پلاس و روبیکا حمایت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->