نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

اجرای طرح شهر بدون دخانیات در مشهد

  • کد خبر: ۱۴۷۱۰
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
اجرای طرح شهر بدون دخانیات در مشهد
 مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: مشهد و قم از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان دو شهر پایلوت برای اجرای طرح شهر بدون دخانیات انتخاب شدند.

به گزارش شهرآرانیوز،  علی اصغر حسنی،  با اشاره به اینکه کمیته کشوری در حال پیگیری این طرح در دو شهر قم و مشهد است، خاطر نشان کرد: پیش از انتخاب شهر مشهد به عنوان شهر بدون دخانیات از سوی سازمان جهانی بهداشت، اقداماتی در جهت کنترل مصرف دخانیات در این شهر آغاز شده که همچنان نیز ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه در راستای انتخاب مشهد به عنوان شهر بدون دخانیات درآینده میزبان نماینده سازمان جهانی بهداشت برای اجرای گسترده این طرح خواهیم بود، تصریح کرد: قبل از انتخاب شهر مشهد، مسئولان مرکز بهداشت استان به همراه نیرو‌های قضایی و انتظامی برای برخورد با مصرف دخانیات در ملاعام و محیط‌های عمومی تلاش کرده اند.

 

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ساماندهی مراکز عرضه دخانیات تا هر سوپر مارکتی اقدام به فروش سیگار نکند و در شهر مراکز محدودی برای عرضه وجود داشته باشد یکی از اقدامات کنترلی در این زمینه است.

 

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه جمع آوری قلیان و کافه قلیان‌ها از سطح شهر و جلوگیری از استعمال دخانیات در محیط‌های عمومی به ویژه پارک‌ها از دیگر اقدامات این طرح است، گفت: اقدامات مبارزه با عرضه بی رویه دخانیات و آگاه سازی مردم در خصوص مضرات مصرف دخانیات ادامه دار خواهد بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->