تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است
سرخط خبرها

تکمیل ساخت بیمارستان اعصاب و روان مشهد ۵۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

  • کد خبر: ۱۴۷۱۴۱
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
تکمیل ساخت بیمارستان اعصاب و روان مشهد ۵۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
مدیر اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تکمیل ساخت بیمارستان اعصاب و روان به عنوان یکی از مراکز درمانی جدید زیرپوشش این دانشگاه در غرب مشهد نیازمند ۵۱۸ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی رحیمی افزود: بیمارستان اعصاب و روان در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۸ هزار متر مربع در سه طبقه در راستای توسعه خدمت رسانی به بیماران حوزه روان با مشارکت یک خیر سلامت و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است.

وی ادامه داد: این طرح در حال ساخت دارای کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، داروخانه و ۴۲۰ تخت بستری است.

مدیر اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اینک ساخت و تکمیل این پروژه ۲۷ درصد پیشرفت داشته است و مراحل اسکلت، بتن ریزی و سقف آن به اتمام رسیده است که هزینه آن را خیر یاد شده پرداخت کرده است.

رحیمی افزود: در این مرحله، اما این فرد خیر اعلام کرده است که قادر به ادامه و تکمیل این طرح نیست از این رو برای ساخت و اتمام این طرح در حال رایزنی برای جذب نیکوکار جدید و دریافت اعتبارات هستیم.

وی اضافه کرد: هم اینک اعتبار فعلی مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان برای هر متر ۲۵ میلیون تومان و در مجموع ۵۱۸ میلیارد تومان برآورد شده است که در صورت تامین اعتبار و مشارکت خیران، طی ۲۴ ماه عملیات عمرانی آن پایان خواهد یافت.

مدیر اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در صورتی که منابع مالی ساخت این طرح تامین نشود و به سال آینده موکول شود این مبلغ نیز افزایش خواهد یافت.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دارا بودن بیش از ۹ هزار دانشجو و حدود ۲۵ هزار کارمند و نیروی بهداشت و درمان، هم اکنون به عنوان قطب پزشکی در شمال شرق کشور مطرح است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->