رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

دستگاه‌های ناتوان از به کارگیری مردم دچار اشکال هستند

  • کد خبر: ۱۴۷۱۴۴
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
دستگاه‌های ناتوان از به کارگیری مردم دچار اشکال هستند
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: دستگاه‌هایی که در یاری گرفتن از ظرفیت مردمی ایراد دارند باید بدانند برای انجام مسوولیت اجتماعی خود دچار اشکال هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد روز سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان افزود: باید از ظرفیت مردمی که دارای توان بیشتری است استفاده کرد و دستگاه‌های حاکمیتی نیز وظیفه تسهیل‌گری برای حضور مردم در انجام کار‌ها را بپذیرد.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات و چالش‌های اجتماعی، باید به صورت مصداقی و موضوعی در مباحث ورود کرد و با برنامه ریزی درست همراه با هم افزایی به نتایج لازم دست یافت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: برای برنامه ریزی، به آمار‌های صحیح نیاز است، ولی تفاوت در آمار دستگاه‌ها هم نباید مانع اجرای برنامه‌های عملیاتی شود و نباید از انجام کار، صرف نظر کرد از سوی دیگر، دقت در ثبت اطلاعات مورد تاکید است و دستگاه‌ها باید نسبت به مسوولیت خود در ثبت و ضبط اطلاعات به درستی پاسخگو باشند.

فرماندار مشهد نیز در ادامه این نشست گفت: معضلات و چالش‌های مختلف همچون اعتیاد، طلاق و خشونت در همه جای کشور وجود دارد و این منطقه هم از آن مستثنی نیست.

محسن داوری افزود: ارایه اطلاعات دستگاه‌ها باید منجر به تصمیم گیری شود از سوی دیگر آیا مدیران به وظایف خود به خوبی عمل کرده اند که بخواهیم کار هدایتی انجام دهیم؟

وی ادامه داد: باید چند مساله فراگیر استان را انتخاب کنیم و بر اساس وظایف دستگاه‌ها در مورد آن‌ها سیاست گذاری کنیم تا اگر کار‌ها به نتایج خوبی دست پیدا کرد امکان تسری آن به سایر نقاط کشور پیدا شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی هم به خبرنگار ایرنا گفت: در نشست امروز، آسیب‌های اجتماعی دارای اولویت و نیازمند مداخله استان بحث و بررسی شد.

حجت الاسلام عماد دخانی افزود:دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرای سند استانی پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیردار را ارائه کرد و قرار شد تا سند جامع فعالیت و مشارکت همه دستگاه‌های استانی با برش موضوعی، همراه با اقدامات و الزامات آن ارائه شود.

وی ادامه داد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی مشهد سند ملی پیشگیری از خودکشی را نیز که مصوب وزارت کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است مطرح کرد و قرار شد تا در یک برنامه جامع، تمام مجموعه‌های دستگاه‌های متولی به صورت جدی در این موضوع دخالت کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->