دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

برخورد مرگبار سرویس مدرسه با تیر چراغ برق در نیشابور

  • کد خبر: ۱۴۷۱۴۸
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
برخورد مرگبار سرویس مدرسه با تیر چراغ برق در نیشابور
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از مصدومیت ۶ نفر بر اثر برخورد سرویس مدرسه با تیر چراغ برق در نیشابور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل رفیعی اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید که به عنوان سروریس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ سرنشین این خودرو مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۴ دقیقه امروز در کیلومتر ۴۰ جاده نیشابور - سبزوار در بخش میان جلگه و نزدیک به روستای شهرآباد رخ داد و نجاتگران به موقعیت اعزام شدند.

رفیعی ادامه داد: چهار دانش‌آموز سرنشین خودرو، زن راننده و ۵ کودک زیر ۶ سال مصدومان این حادثه هستند که نجاتگران پس از تثبیت صحنه و ارائه امداد و کمک‌های اولیه به مصدومان، سه مصدوم را با هلی‌کوپتر و سه مصدوم را با خودرو اورژانس به نزدیک‌ترین مراکز درمانی انتقال دادند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همه دانش‌آموزان سرنشین این خودرو دچار آسیب و جراحت دست، گردن، کتف و پا شده‌اند و حال فرزند راننده به دلیل شدت برخورد وخیم اعلام شده است.

گفتنی است، روز گذشته نیز در حادثه‌ای بر اثر تصادف یک دستگاه تریلر با سرویس مدرسه در بلوار پیامبر اعظم (ص) مشهد، چهار دانش‌آموز مصدوم شدند و یک دانش‌آموز بر اثر شدت تصادف خود را از دست داد.

تکمیلی | فوت یکی از مجروحان حادثه

دکتر محمد شورورزی، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور در تشریح این حادثه افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پراید که سرویس مدرسه بوده فوت و ۶ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

برخورد سرویس مدرسه با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ مصدوم برجای گذاشت

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->