ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود
سرخط خبرها

وزیر کار: از ایجاد یک میلیون فرصت شغلی عبور کردیم+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۷۲۵۸
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
وزیر کار: از ایجاد یک میلیون فرصت شغلی عبور کردیم+ فیلم
 وزیر کار گفت: بر مبنای وعده‌ای که داده بودیم از ایجاد یک میلیون شغل عبور کردیم. نرخ بیکاری در فصل پاییز نسبت به فصل بهار، ۷ دهم درصد کاهش پیدا کرد و به ۸.۲ درصد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدصولت مرتضوی وزیر کار در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه وعده داده شده درباره ایجاد یک میلیون فرصت شغلی محقق شده و ما از یک میلیون فرصت شغلی عبور کردیم، درباره شیوه‌های صحت‌سنجی تحقق وعده یک میلیون شغل در یک سال به گزارش‌های فصلی مرکز آمار اشاره کرد و گفت: گزارش روز گذشته این مرکز، مؤید این ادعاست.

وی توضیح داد: براساس گزارش مرکز آمار، نرخ بیکاری در فصل پائیز نسبت به فصل بهار ۰.۷ درصد کاهش یافته است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ بیکاری به ۸.۲ درصد رسیده است، خاطر‌نشان کرد: بر‌اساس همین گزارش درصد اشتغال کامل افزایش پیدا کرده و نرخ اشتغال ناقص هم کاهش یافته است. روش دوم راستی‌آزمایی و صحت‌سنجی ما، سامانه رصدی‌ست که در وزارتخانه و ادارات کل کار و رفاه اجتماعی در سراسر کشور پیشخوان دارد و قابل مشاهده است.

مرتضوی با بیان اینکه سامانه رصد به سه روش راستی‌آزمایی می‌کند، توضیح داد: روش اول روش پیامکی است؛ به این شکل که از طریق پیامک با فرد ارتباط برقرار شده و راستی‌آزمایی می‌شود. روش دوم از طریق مصاحبه تلفنی و روش سوم از طریق بازدید میدانی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->