دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد طبس، عضو دبیرخانه شهر‌های زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور
سرخط خبرها

گله از کاهش قیمت خرید محصولات کشاورزی

  • کد خبر: ۱۴۷۳
  • ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹
گله از کاهش قیمت خرید محصولات کشاورزی
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

نیروی انتظامی
0915000399 از کارکنان کلانتری رضویه به دلیل برقراری نظم و دستگیری سارقان تشکر می کنم.


راهنمایی و رانندگی
شهروند: در خیابان آیت ا... بهجت کامیونت متعلق به یک رستوران معروف در ایستگاه اتوبوس پارک می کند و باعث مزاحمت برای تردد مردم می شود.


شهرستان
0915000130 آقای استاندار! من یکی از باغداران روستاهای گلبهار (فریزی) هستم. گیلاس پارسال کیلویی10 هزار تا 12هزار تومان بود اما امسال هرکیلو را 6000 تا 10‌هزار تومان از ما خریداری می کنند. آیا این مسئله با تورم سازگار است؟


قطار شهری
شهروند: در قطارشهری بعضی ها پای خود را روی صندلی می گذارند یا بدجوری روی صندلی می نشینند و عده ای به بزرگتر‌ها جا نمی دهند؛ مخصوصا دختران! لطفا از طریق بلندگوهای داخل قطار دراین باره تذکر بدهید.


شهرداری
0915000387 لطفا برای بهسازی پیاده روی بین صیاد 49 و 51 اقدام شود. خیلی اوضاعش خراب است. همین طور انتهای صیاد که پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر است. بین صیاد 44 و 42 چند آپاراتی وجود دارد که همیشه باعث مزاحمت زن و بچه مردم هستند. لطفا زمینه برای انتقال این واحدها به جای دیگر فراهم شود.
0936000252 چرا شهرداری انبارهای ضایعات را در کنار پارک گل افشان گلشهر جمع نمی کند؟ این انبارها باعت تجمع معتادان در این منطقه می شود. چرا نیروی انتظامی موادفروشان اطراف این پارک را جمع نمی کند؟
شهروند: آقای شهردار! زمین های زیادی را در شهر می بینیم که خالی مانده است. لطف کنید فضای سبز بیشتری ایجاد کنید تا مردم به آرامش برسند. جوان ها برای ورزش به زمین ورزشی نیاز دارند.
شهروند: بولوار هاشمیه که سر بالایی است پیاده روهای بلند زیاد است که برای کسانی که سنشان بالاست و افرادی که دچار پادرد هستند، قدم زدن را سخت می کند. چرا در هاشمیه 63، 65، 67 و 69 پله تعبیه نمی شود؟
شهروند: آقای شهردار! زمین های زیادی را در شهر می بینیم که خالی مانده است. لطف کنید فضای سبز بیشتری ایجاد کنید تا مردم به آرامش برسند. جوان ها برای ورزش به زمین ورزشی نیاز دارند.


اتوبوس رانی
شهروند: اتوبوس های خط ۵۹ پارک رجای مفتح خیلی دیر وارد ایستگاه می شود و تعداد این اتوبوس ها هم خیلی کم است. چند روز قبل من از ساعت ۹ صبح تا ده و نیم در ایستگاه پورسینا که حتی یک نیمکت ندارد منتظر اتوبوس بودم و به دلیل تأخیر طولانی مجبور به استفاده از تاکسی شدم. تا حالا چند بار اعتراض کردم اما رسیدگی نمی شود. چرا به مناطق محروم و پایین شهر توجهی نمی شود؟
0935000758 سازمان اتوبوس رانی و شهرداری باید از بولوار وکیل آباد به سمت حرم، خط اتوبوس راه اندازی کند. همین طور در بولوار نماز و فکوری. چون مردم این مناطق هم تمایل دارند با اتوبوس راهی حرم شوند.


سازمان ترافیک
0915000952 پل عابر پیاده پارک ملت از سمت درب سجاد بسیار فرسوده است و راهرو آن باریک است و احتیاج به بازسازی اساسی دارد.
شهروند: چرا با وجود اینکه آموزش و پرورش اعلام کرده است مدارس نباید هیچ مبلغی را به اجبار برای ثبت نام دریافت کنند، باز هم مدرسه ای در بولوار طبرسی مبلغ ۱۰۰‌هزار تومان بابت ثبت نام دریافت می کند. اگر هم اعتراض کنیم ثبت نام نمی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->