باید ظرفیت‌های بسیج را به افراد فعال در عرصه علم و فناوری معرفی کنیم آغاز اولین رویداد خلاقیت و نوآوری در مشهدمقدس از امروز (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره برداری از بوستان‌های ویژه بانوان در مشهدمقدس کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: اسماعیل‌آباد همیشه دغدغه مسئولان بوده است

  • کد خبر: ۱۴۷۴۲۲
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
استاندار خراسان رضوی: اسماعیل‌آباد همیشه دغدغه مسئولان بوده است
استاندار خراسان رضوی گفت: اسماعیل‌آباد همیشه دغدغه مسئولان بوده و شهرداری محور اصلی کار است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یعقوبعلی نظری در مراسم «آغاز عملیات اجرایی احداث پارک خطی اسماعیل‌آباد» اظهار کرد: مقدمات و تشریفات باید به حداقل برسد که این‌ها نشانه روحیه عملیاتی مسئولان است.

اینجا ببینید:

او در ادامه با تشکر از فرماندار مشهد گفت: کال اسماعیل‌آباد معروف بود و در کشور نیز معروف شده بود و در چند سال گذشته همه برای آن تلاش کردند. ‌‌از شورای شهر و شهردا‌ر قبلی و شورای شهر فعلی شهر، همه زحمت کشیده‌اند.

نظری افزود: خرید سکونتگاه در این مسیر کار سختی بود و وارد کار بازسازی و عمرانی شده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همه فعالیت‌ها در قالب طرح تحول حاشیه شهر مشهد تجمیع شده است. شهرداری محور اصلی کار است و بخش عمده این عمران‌ها توسط شهرداری انجام می‌شود.

او گفت: بخش‌های مختلف نیز مشغول کار هستند و ما آن‌ها را رصد می‌کنیم. مسئولیت اجرایی این طرح با فرماندار است و‌ به‌زودی شاهد اتفاقات بهتری خواهیم‌ بود.

نظری تصریح کرد: باید برش‌های موضوعی مانند بهداشت و درمان و فضای آموزشی در حاشیه شهر نیز مورد توجه قرار بگیرد و از ظرفیت مردمی نیز در این زمینه استفاده شود.

استاندار ادامه داد که اسماعیل‌آباد همیشه دغدغه مسئولان بوده و ظاهر آن با گذشته فرق کرده است.

فعالیت‌های مربوط به نیازمندی‌های اسماعیل آباد آغاز شده است

استاندار خراسان رضوی در جمع مردم اسماعیل‌آباد گفت: مسئولین همت دارند و ما شاهد هستیم که در سطح استان و مشهد مشغول فعالیت و‌ انجام وظیفه هستند. فعالیت‌های مربوط به نیازمندی‌های این محدوده آغاز شده و ساماندهی کال اسماعیل آباد از موضوعات مهمی بود که حتی نگاه کردن به آن انسان را اذیت می‌کرد.

او ادامه داد: این کال ساماندهی شده و در حال حاضر کار عمرانی آن آغاز شده است و امروز هم رسما ساخت یک پارک در این منطقه آغاز شده است.

نظری تاکید کرد: همه کارهایی که در این منطقه شده از سالها گذشته آغاز شده است. اگر این نعمت‌ها را فراموش کنیم نوعی ناشکری است. باید آنچه انجام شده است را هم یادآوری کنیم.

او افزود: این مسیر با سرعت و ‌دقت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد. در حاشیه شهر گرفتاری‌ها زیاد است اما باید تلاش کنیم و در مواجهه با مسائل منطقی مواجه شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->