قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پردرد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم‌خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود سازمان هواپیمایی: خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها

طرح فروش سایپا شروع نشده تمام شد! (۶ بهمن ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۷۴۳۳
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
  • ۳
طرح فروش سایپا شروع نشده تمام شد! (۶ بهمن ۱۴۰۱)
مقرر بود سایپا از ساعت ۱۴ روز ۴ بهمن ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را آغاز کند، اما همزمان با آغاز ثبت‌نام سایت از دسترس خارج و موجب صدور اطلاعیه‌های مکرر عذرخواهی از سوی سایپا شد و بالاخره در قطعی کامل سایت، امروز سایپا پایان مهلت ثبت‌نام را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق اطلاعیه‌های قبلی مقرر بود شرکت خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۴ بهمن از طریق سایت ثبت‌نام خودرو به آدرس https://saipa.iranecar.com ثبت‌نام متقاضیان خودرو در طرح عرضه فورس محصولات خود را انجام دهد. سایت مذکور بلافاصله همان روز و از ساعت ۱۴ از دسترس خارج شد و کاربران با پیام «سایت در دسترس نیست» مواجه شدند.

طرح فروش سایپا شروع نشده تمام شد! (۶ بهمن ۱۴۰۱)

پس از این اتفاق سایپا مدعی شد «با توجه به مراجعه زیاد مردم به سایت، این سایت دچار اختلال شده است» و بنابراین زمان ثبت‌نام از ساعت ۱۴ روز چهارم بهمن به ساعت ۱۸ تغییر یافت.

اما ساعت ۱۸ روز چهار بهمن هم مشکلات سایت ثبت‌نام سایپا رفع نشد و مردم برای ثبت‌نام سرگردان بودند.

مجددا شرکت سایپا برای دومین بار ساعت فروش فوری محصولات خود را تغییر داد و اعلام کرد روز پنجم بهمن ثبت‌نام انجام می‌شود، اما روز پنجم بهمن هم ایرادات سایت فروش سایپا برطرف نشد و ‌شرکت سایپا در سومین اطلاعیه خود ضمن عذرخواهی از مشتریان به دلیل عدم اجرای به موقع طرح فروش فوق العاده اعلام کرده است به دلیل بهبود برخی موارد سیستمی در سامانه فروش محصولات سایپا این سامانه از دسترس خارج شده است.

بعد از ظهر دیروز پنجم بهمن نیز متقاضیان از قطع بودن سایت ثبت‌نام سایپا خبر دادند.

امروز که متقاضیان به امید رفع مشکل فنی سایت برای ثبت‌نام به سراغ سایت ثبت‌نام سایپا رفتند با این پیام مواجه شدند که‌: «مراجعه کنندگان گرامی، ضمن تشکر از حضور جنابعالی در سایت گروه خودروسازی سایپا به استحضار می‌رساند، طرح فروش فوق العاده از بخشنامه شماره ۴۳۱۶۵۹ پایان یافته است».

طرح فروش سایپا شروع نشده تمام شد! (۶ بهمن ۱۴۰۱)

این در حالی است که در کل زمان طرح فروش سایپا سایت ثبت‌نام این شرکت قطع بود و ضرورت داشت مدت زمان ثبت‌نام به احترام کاربران و رعایت قوانین مشتری‌مداری تمدید شود،  در حالی که سایپا بی‌توجه به مشکلاتی که برای مردم در این دوره ثبت‌نام ایجاد کرد، مهلت ثبت‌نام را پایان‌یافته اعلام کرد. 

قرار بود در این عرضه دو خودروی کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال به قیمت ۲.۹۷۵.۱۸۰.۰۰۰ ریال و همچنین شاهین G به قیمت ۳.۴۴۷.۴۷۰.۰۰۰ ریال عرضه شود که با این شرایط مشخص نیست این خودرو‌ها به دست چه کسانی می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کبری شکری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
سلام مادر ۴بچه هستم خودرو شخصی نداشتم و ندارم طرح مادران یک ساله که ثبت نام میکنم اما برنده نشدم بخدا به پولش نیاز دارم به من هم خودرو بدین انقدر انتظار کشیدیم مردیم کم مونده دخترم خودش بره طرح مادران ثبت نام کنه پس کی میدین این ماشین و
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
0
ممنون
سلیم ذوالقدر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
0
سایپا حضوری ثبت نام را تکمیل کند
من در مرحله انتتخاب نمایندگی گیر کردم
چه اجباری به ثبت نام اینترنتی هست
خوب خریداران بعد از قرعه کشی حضوری به نمایندگی بروند ودستی کار انجام شود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->