دانستنی‌های نوجوان | زنده‌باد محمد العوضی!
  • کد مطالب: ۱۴۷۴۸۹
  • /
  • ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵

دانستنی‌های نوجوان | زنده‌باد محمد العوضی!

درحالی که بسیاری از ما در فیلم‌ها، کتاب‌ها و شبکه‌های مجازی به دنبال قهرمان‌های خیالی و ساختگی می‌‌‌گردیم، در زندگی واقعی امروز و در مبارزه حق و باطل، قهرمان‌های واقعی و قدرتمندتری وجود دارند.

طیبه ثابت - درحالی که بسیاری از ما در فیلم‌ها، کتاب‌ها و شبکه‌های مجازی به دنبال قهرمان‌های خیالی و ساختگی می‌‌‌گردیم، در زندگی واقعی امروز و در مبارزه حق و باطل، قهرمان‌های واقعی و قدرتمندتری وجود دارند.

قهرمان‌هایی که در حمایت از انسان‌های مورد ستم واقع‌شده و در دفاع از حق و راستی، از محرومیت‌ها‌، سختی‌ها و حتی مرگ نمی‌ترسند. یکی از این قهرمان‌های دوست‌داشتنی و افتخارآفرین‌ امت اسلامی، نوجوان ۱۴ ساله کویتی -محمد العوضی- است.

خوب است بدانید که محمدالعوضی، قهرمان شناخته‌شده مسابقات جهانی رشته تنیس زیر ۱۶ سال ۲۰۲۲ دبی است که در حرکتی شجاعانه، از بازی با نماینده اسرائیلی خودداری کرد و با این کار جوانمردانه خود به دنیا نشان داد که حامی کشور مظلوم فلسطین است.

او به عنوان یک نوجوان باشرافت مسلمان، رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد.

بله، قهرمان واقعی اوست، زیرا از بین ۳۰۰ تنیسور نوجوان از ۵۰ کشور دنیا که به این رقابت‌ها دعوت شده بودند، تنها او بود که نامش را در تاریخ ثبت کرد و این اقدامش موجی از شادی و حمایت را در جهان اسلام برانگیخت.

روزها تصویر او بر روی بیلبوردهای کویتی  با عبارت «‌قهرمان، متشکریم!» چون ستاره‌ای می‌درخشید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.