علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

بارش باران و برف در خراسان رضوی | وضعیت هوای مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت (٨ بهمن‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۷۶۴۵
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
  • ۱
بارش باران و برف در خراسان رضوی | وضعیت هوای مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت (٨ بهمن‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به ناسالم‌بودن وضعیت هوای مشهد، گفت: در این هفته در ‌استان بارش باران و برف خواهیم داشت.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته شهرستان قوچان با دمای هوای منفی ٧ درجه و تایباد با دمای هوای ١٢ درجه به‌ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. شهرستان بجستان با ٣٢ کیلومتر بر ساعت بیشترین وزش باد را داشته است. همچنین از شهرستان تایباد یک‌دهم میلی‌متر بارش گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دمای هوای مشهد بین منفی ۴ درجه و ٧ درجه در نوسان بوده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ٨ درجه و در سردترین ساعات به منفی ٢ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی برای امروز گاهی افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در نواحی جنوبی، شرقی و بخش‌هایی از مرکز، بارش‌های پراکنده باران و برف رخ خواهد داد. همچنین در نواحی شمال غربی احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد. 

وی ادامه داد: از عصر دوشنبه با توجه به امواج ضعیف‌تراز میانی ضمن افزایش شدت وزش باد و ابرناکی، بارش‌های پراکنده باران و برف در استان رخ خواهد داد. تا انتهای هفته افزایش دما ادامه خواهد داشت و از شدت و برودت هوا کاسته خواهد شد. 

‌با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد، کیفیت هوای این کلان‌شهر در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ٩٧ بود و هم‌اکنون با عدد شاخص ١١٧ در شرایط ناسالم قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
0
فاتحه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->