علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

۴۷ درصد اتباع خارجی زیر ۱۵ سال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسینه شدند

  • کد خبر: ۱۴۷۷۶۴
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
۴۷ درصد اتباع خارجی زیر ۱۵ سال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسینه شدند
مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد از واکسینه شدن ۴۷ درصد از اتباع غیرایرانی زیر ۱۵ سال در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت ۵۶ هزارو ۸۰۰ دُز واکسن به اتباع غیرایرانی زیر گروه سنی ۱۵ سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تزریق شده که این معادل ۴۷ درصد گروه هدف بوده است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ۱۲۱ هزارو ۷۱ نفر در گروه سنی زیر ۱۵ سال اتباع داریم، گفت: در قالب این برنامه به گروه سنی ۹ ماه تا ۱۵ سال واکسن سرخک، به افراد از بدو تولد تا ۱۵ سال واکسن پولیو یا فلج اطفال و به افراد ۵ سال به بالا واکسن کرونا تزریق می‌شود.  

ناصر امینی با بیان اینکه از ابتدای بهمن ماه امسال هم برنامه تکمیلی غربالگری سل آغاز شده است، افزود: این برنامه که تا فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، برای اتباع بالای ۱۲ سال است و طی آن، تمامی خدمات آزمایشگاهی، سونوگرافی، درمانی، ویزیت پزشک متخصص و ... به‌صورت رایگان انجام می‌شود. 

وی تاکید کرد: تعداد اتباع بالای ۱۲ سال هم، ۲۵۲ هزار و ۹۵۷ نفر است که برنامه غربالگری آنان از اول بهمن ماه امسال آغاز شده است و به مدت سه ماه، تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اتباع زیر ۱۵ سال و بالای ۱۲ سال خواست با مراجعه به مراکز بهداشتی، ضمن دریافت واکسن، از خدمات مختلف و رایگان حوزه‌های کودکان، دانش‌آموزان، مادران باردار، سالمندان و دیگر گروه‌ها بهره‌مند شوند.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->