اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: دانش‌آموزان در طو‌ل ۴۴ سال گذشته، نقش تعیین‌کننده‌ای در حفاظت از نظام داشتند

  • کد خبر: ۱۴۸۳۴۲
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
استاندار خراسان رضوی: دانش‌آموزان در طو‌ل ۴۴ سال گذشته، نقش تعیین‌کننده‌ای در حفاظت از نظام داشتند
استاندار خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان این افتخار و توفیق را دارند که در جریان نهضت امام(ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام الهی سهم ویژه‌ای داشتند و در طو‌ل ۴۴ سالی که از عمر نظام اسلامی می‌گذرد در حفاظت از نظام مقدس نقش تعیین‌کننده و ویژه‌ای داشتند.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۱۲ بهمن ماه، در مراسم گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: سالگشت ولادت حضرت جوادالائمه (ع) و همچنین آغاز دهه فجر که در ۲۲ بهمن ماه به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و استقرار نظام مقدس اسلامی و الهی منتهی می‌شود، تبریک می‌گوییم.

وی افزود: من به عنوان فردی که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی دانش‌آموز بودم یک نکته به دانش‌آموزان یادآوری می‌کنم، دانش‌آموزان این افتخار و توفیق را دارند که در جریان نهضت امام (ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام الهی سهم ویژه‌ای داشتند و در طو‌ل ۴۴ سالی که از عمر نظام اسلامی می‌گذرد در حفاظت از نظام مقدس نقش تعیین‌کننده و ویژه‌ای داشتند.

نظری ادامه داد: شاهد این ادعا تقدیم بیش از ۳۳ هزار شهید دانش‌آموز مخصوصا در دفاع مقدس است. البته در تمام صحنه‌هایی که نظام اسلامی نیاز به حضور گسترده دانش‌آموزان داشته، این خیل گسترده در تمام صحنه‌ها در میدان حاضر می‌شدند و از نظام اسلامی دفاع می‌کردند.

استاندار خراسان رضوی گفت: فلسفه این جلسه نیز این است که دانش‌آموزان پیام دهند که تعلق خاطر داشته و نسبت به نظام اسلامی و یادگار شهدا تعهد دارند. نسل جوان، نوجوان و نسل‌های بعدی ما این مسیر را دنبال خواهند کرد. امیدواریم در این ماموریت، رسالت و وظیفه موفق باشید. یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم و امیدواریم همه بتوانیم راه شهیدان را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه شعار پایه‌ای امام (ره) و نظام اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، عنوان کرد: یکی از شعار‌های مهم کشور قبل انقلاب از استقلال بود، زیرا کشور مستقل نبود و نقش مردم وجود نداشت، شاهد هستیم که بعد از انقلاب انتخابات زیادی برگزار شده است. اسلام تضمین حضور مردم، آزادی و استقلال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->