کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

فیلم «ایمو» به کمک زلزله‌زدگان شهر خوی رفت

  • کد خبر: ۱۴۸۳۹۴
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
فیلم «ایمو» به کمک زلزله‌زدگان شهر خوی رفت
هاشم مرادی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «ایمو» با انتشار ویدیویی گفت: قصد داریم بخشی از عواید بلیت فروشی فیلم را به مردم زلزله‌زده شهر خوی تقدیم کنیم.

 در متن این پیام آمده است: متاسفانه هموطنان عزیزمان در شهر خوی گرفتار زلزله شدند؛ آن هم در سرمای سخت زمستان، زمستانی متفاوت‌تر از سال‌های قبل. اینجانب هاشم مرادی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «ایمو» به نمایندگی از همه سازندگان این فیلم بخشی از عواید حاصل از بلیت‌فروشی این فیلم را به هموطنانمان در شهر خوی تقدیم می‌کنم.

فیلم سینمایی «ایمو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هاشم مرادی هم اکنون در سینماهای منتخب هنر و تجربه در حال اکران است و با استقبال مخاطبان همراه شده است.

اکران این فیلم ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز در سینماها ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->