هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد آیت‌الله علم‌الهدی: ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد ۲۵۰ هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند سازمان ملل از انباشت ۲۷۰ هزار تن زباله جامد در نوار غزه خبرداد وزارت خارجه عراق به اقدام تخریبی در اصفهان واکنش نشان داد بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان‌رضوی از اینترنت فوق‌پرسرعت تا سال ۱۴۰۴ تشدید اختلافات میان وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید بر سر حمایت از تل‌آویو حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد دموکرات‌ها در تلاش برای گرفتن رای «نه» برای بسته کمکی واشنگتن به تل‌آویو سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی
سرخط خبرها

رئیس سازمان انرژی اتمی: وزارت دفاع به‌سرعت حمله اصفهان را دفع کرد

  • کد خبر: ۱۴۸۴۰۴
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
رئیس سازمان انرژی اتمی: وزارت دفاع به‌سرعت حمله اصفهان را دفع کرد
رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به حمله ریز پرنده‌ها به یکی از کارگاه‌های وزارت دفاع در اصفهان گفت: وزارت دفاع خیلی زود و بهنگام این موضوع را گزارش داد. این حمله را سریع دفع کردند و این اقدام ناموفق بود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره حمله اخیر به اصفهان و تاثیر آن در نوع تعامل با آژانس گفت: دشمن، دشمن است و دشمن هم دشمنی می‌کند و نیاز به هوشیاری و ضریب آمادگی برای پاسخگویی دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: وزارت دفاع خیلی زود و بهنگام این موضوع را گزارش داد. این حمله را سریع دفع کردند و این اقدام ناموفق بود. خود آمریکایی‌ها هم به آن اشاره کردند. البته من مرجع صحبت راجع به این موضوع نیستم.

اسلامی درباره زمان سفر گروسی به ایران گفت: این سفر به تدوین و محتوا نیاز دارد و باید اهداف و برنامه این سفر مشخص باشد. گروسی اعلام کرده چنین سفری دارد و این سفر بعد از اجلاس سری که با وزرای شورای اروپا و در پارلمان اروپایی داشتند، بیان شد. البته ادبیاتی که از سیستم غربی منتشر می‌شود دارای حقایقی است که گفته نمی‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: ما در ایران ۲۱ سایت هسته‌ای داریم و کل دنیا ۷۳۰ سایت هسته‌ای دارد؛ با این حال باز هم احساس نگرانی می‌کنند و این روند نشان می‌دهد ادبیات آن‌ها را که ادبیات دشمن و عملیات تخریبی است و ما از این‌ها تاثیر نمی‌گیریم.  

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره بازنگری در سطح امنیت تاسیسات هسته‌ای با تاکید براینکه به لحاظ امنیتی و حفاظتی نظام پدافندی خوبی داریم، گفت: پوشش پدافند هوایی کشور قدرتمند است و سازمان هم تمهیداتی دارد و دشمن همواره ناکام مانده و خواهد ماند.

اسلامی درباره تغییر در سطح تعهدات هسته‌ای ایران اظهار کرد: ما تعهد جا مانده‌ای نداریم، عملیات روانی و اظهارات آن‌ها متمرکز بر بحث برجام است. برجام یک معامله است که دو سمت دارد وقتی تعهداتشان را انجام نمی‌دهند دیگر دلیلی ندارد ما پایبند به تعهداتی باشیم که با عملیات فشار تلاش دارند در ایران تشدید کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره تغییر سطح غنی سازی در ایران تاکید کرد: قانون ما هم در چارچوب پادمان است. ما عضو ان‌پی‌تی بوده و به آن پایبند هستیم.

اسلامی درباره اجلاس شورای حکام گفت: نفوذ صهیونیستی و دشمنی علیه ایران باید خاتمه یابد و همین طور که در چند روز اخیر دیدید جبهه‌شان را تغییر دادند و دیدید که اول گفتند تمرکزمان روی ایران و تحولات سیاسی است، اما بعدا اعلام کردند که برنامه‌ای برای تغییر رژیم ایران نداریم و این اقدامات آن‌ها نشان دهنده دشمنی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین اعلام کرد: یک خط تولید پایلوت تولید ایزوتوپ‌های پایدار که یکی از موارد موازی و جایگزین فرآیند‌های فعلی برای تولید رادیودارو در بخش سرطان و درمان تیروئید است، به‌زودی راه اندازی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->