روز تحلیف پوتین مشخص شد سخنگوی گردان‌های قسام: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است جمعی از کارگران فردا چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد رئیسی وارد «کراچی» قلب اقتصادی پاکستان شد حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل وزیر دفاع روسیه: اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ روسیه شد اردوغان در راه بازگشت از عراق: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «امیر تتلو» برگزار شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد شعب اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد تکرار ادعاهای سیاسی و تحریک‌آمیز گروسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران سرلشکر باقری: وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است سخنگوی وزارت خارجه: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم عربستان سرکنسول جدید خود برای مشهد را مشخص کرد ماجرای خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + مسیریابی بهادری جهرمی: انتخاب روزهای تعطیلی آخر هفته به دو روز در اختیار نظرات کارشناسان قرار گیرد
سرخط خبرها

شناور حامل ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در پارسیان توقیف شد| قصد قاچاقچیان برای قاچاق سوخت در پوشش لنج تجاری

  • کد خبر: ۱۴۸۴۴۳
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
شناور حامل ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در پارسیان توقیف شد| قصد قاچاقچیان برای قاچاق سوخت در پوشش لنج تجاری
رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اسکله بندر شیو شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: به دستور رئیس حوزه قضایی پارسیان، مأموران دریابانی پس از شناسایی یک فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در اسکله بندر شیو شهرستان پارسیان، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند در پوشش لنج تجاری این محموله سوخت را از مرز‌های آبی کشور خارج کنند که خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و هوشیاری مأموران، در تحقق نیت مجرمانه خود ناکام ماندند.

قهرمانی در ادامه با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، افزود: مقادیری از سوخت‌های قاچاق قبل از کشف، توسط متهم به دریا ریخته شده بود که بر این اساس با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان پارسیان ضمن رفع آلودگی، نسبت به تعقیب متهم و تشکیل پرونده برای وی در خصوص آلودگی دریا نیز اقدام شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت، اقدامی اثربخش در جهت صیانت از منابع ملی و اقتصاد کشور است و در همین راستا، عموم مردم می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان، مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان اطلاع دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->