کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

حجت‌الاسلام غلامرضا اسدی درگذشت + زندگینامه

  • کد خبر: ۱۴۸۴۹۱
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
حجت‌الاسلام غلامرضا اسدی درگذشت  + زندگینامه
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی ،یار دیرین رهبر معظم انقلاب درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی، از روحانیون مبارز ، مجاهد و خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی در مشهد بود که همواره در کنار رهبر معظم انقلاب حضور داشت.

این روحانی صریح ،صادق و حافظ نهج البلاغه، در مواضع بحق انقلابی، از جمله پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) بود و در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مؤثری داشت.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اسدی سالها به عنوان خادم الرضا(ع) در حرم مطهر رضوی فعالیت داشت و از روحانیون انقلابی بود که قریب به پنج سال از جوانی خود را به‌دلیل همراهی با انقلاب و امام در زندان‌های ستمشاهی سپری کرد و تحت شکنجه قرار داشت.

حجت الاسلام والمسلمین اسدی، ساعتی پیش و هم زمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر در مشهد مقدس دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود خود شتافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->