سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

تاکید بر حمایت از تولید با روش‌های غیر تورمی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۸۵۹۰
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
تاکید بر حمایت از تولید با روش‌های غیر تورمی در خراسان رضوی
مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی گفت: یکی از اصلی‌ترین الزامات سرمایه گذاری برای تحقق رشد اقتصادی بالا توسعه کارآفرینی با محوریت بخش خصوصی است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر آذرمند با حضور در همایش تقدیر از کارآفرینان خراسان رضوی که امروز ۱۳بهمن در مشهد برگزار شد گفت: در جلسه دیدار کارافرینان مقام معظم رهبری که ۱۰بهمن ماه برگزار شد تاکید بر رشد ۸درصد اقتصادی کشور بود. اگر اقتصاد ما رفاه، اشتغال پایدار وجایگاه بین المللی بخواهد نیاز به نرخ رشد پایدار دارد. مسلما الزامات آن ساده نیست و نیاز به رشد اقتصادی و سرمایه گذاری است .

به گفته مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی، یکی از اصلی ترین الزامات سرمایه گذاری برای تحقق رشد اقتصادی بالا بحث کارآفرینی و‌محوریت بخش خصوصی است . بدون محوریت این موارد امکان رسیدن به رشد اقتصادی بالا امکان پذیر نیست و اینیک اصل پذیرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای وقوع این اتفاق هم بهبود فضای کسب و‌کار اهمیت دارد و‌هم رفع موانع مقرراتی و زیر ساختی مطرح است.

آذرمند تصریح کرد: ما در نظام بانکی تلاش خود را در استان داریم، تامین مالی زنجیره ای را با همکاری سایر دستگاه های استانپیگیری می کنیمو تلاش این است بعد از استان تهران که شروع کار ما در بحث تامین مالی زنجیره ای و حمایت از تولید با روش هایغیر تورمی بود. پایلوت های استانی در استان اصفهان و خراسان متمرکز کنیم و با حمایت مدیران این استان بتوانیم صنعت را توسعه دهیم.

یزدانبخش، مدیرانجمن کارفرمایان صنایع خراسان رضوی گفت: کارافرینیک عاشق و خدمتگزاری بی منت است و نیاز به تقدیر ندارد.

وی افزود: با تجربه چهل ساله در صنعت که دارم ، کارآفرین و صنعتگر اگر از سختی ها دور شوندو انچه که با عنوان ارامش را در رفاهبدانند دیرتر به دریچه اعلای کارافرینی می رسند. پس  نگاه باید وسیع و تحمل باید زیاد باشد.

وی ادامه داد: افراد بزرگی در  صنعت استان داریم جوانان باید مسیر زندگی انها را هم نگاه کنند وقتی یک کارآفرین از یک زیر زمینکار خود را شروع میکند و به جایگاه مناسب دست می یابد جوان باید این مسیر را هم ببیند که بدون سختی و تلاش نمیتواند به موقعیتبالا دست یابد. مسلما بستر رشد یک کارافرین در خانواده است و این مهم است که حمایت انجام شود.

به گفته یزدانبخش ، فضا باید برای و رشد وجود داشته باشد. امروز کارافرینان و صنعتگر نباید خدشه ای در امید‌ او به وجود آید، از دولتتقاصا داریم این شرایط را فراهم کند.  رسیدن به رشد  هشت درصدی اقتصاد با حمایت از جوانان و کارافرینان صنعتگران امکان پذیراست.

به گزارش شهرآرانیوز، در این همایش رونمایی از همایش  تجلیل از نخبگان و پختگان خراسان رضوی که در تابستان سال اینده قراراست برگزار شود رونمایی شد . همچنین از کارافرینان برتر استان  تجلیل شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->