نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ماجرای عکسی که صدای استقلالی‌ها را درآورد+عکس

  • کد خبر: ۱۴۸۶۴۳
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
  • ۹
ماجرای عکسی که صدای استقلالی‌ها را درآورد+عکس
عکسی که سیاوش یزدانی با پیراهن سپاهان گرفته بعد از آن پنالتی که با لباس استقلال تقدیم این تیم کرد، صدای استقلالی‌ها را درآورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شاید اگر سیاوش یزدانی بعد از اخراج از استقلال راهی سپاهان نمی‌شد و به تیم دیگری می‌رفت انتشار تصاویر او با پیراهن تیم جدید آن چنان درمیان هواداران و پیشکسوتان این باشگاه سروصدا ایجاد نمی‌کرد، اما یزدانی چند روز بعد از اهدای آن پنالتی به سپاهان راهی همین تیم شد تا حالا انتشار تصاویر او درکنار پیراهن سپاهان که گفته می‌شود تا سال ۱۴۰۴ قرارداد بلند مدتی با این باشگاه منعقد کرده، صدای همه را درآورد.

حتی حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و چنین گفته است: «اگر یزدانی بعد از ماجرای آن پنالتی به سپاهان نمی‌رفت مسئله‌ای نبود، اما حالا انتخاب او برای همه سوال‌های بی پاسخ زیادی را به وجود آورده است.»

درصفحات مجازی استقلالی نیز حملات گسترده‌ای به این بازیکن شده و حتی برخی او را متهم به کم کاری علیه استقلال کرده‌اند. موضوعی که البته خود یزدانی هرگز قبولش ندارد و تمام اتفاقات بازی با سپاهان را فوتبالی می‌داند.

به هرحال یزدانی با انتخاب خود راه بازگشتش را به استقلال بست مگر آنکه روزی دوباره فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال برگزیده شود و او به این باشگاه بازگردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
Yazdan
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
0
0
دنبال چی هستید پس هرکسی در یک بازی اشتباهی ازش سر زد نباید با هیچ تیمی قرارداد ببندد و درضمن سیاوش از باشگاه استقلال نرفت باشگاه بود که میخواست لیست جا داشته باشد تا بازیکن جدید بگیرد و روشن از سیاوش حمایت کرده بود و از مربی استقلال انتقاد کرده بود که بازیکنی که از نظر بدنی صد درصد نبوده به بازی فرستاده و فراموش نکنید که سیاوش را قربانی کردند که انتقادها از مربی و مدیریت استقلال را منحرف کنند تا جواب گو نباشند که تیمی که سال گذشته قهرمان شده بود چرا الان نتیجه دلخواه را نگرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
0
0
آقای یزدانی .کار خوبی نکردی.گذاشتی سر استقلال را با نامر دی بریدی با اون تبانی آشکار ی که کردی .یه خطای مفتی پشت محوطه دادی به حریف.بعد توپ دوم که.راحت می‌تونستی بزنید بیرون ولی پای بازیکن حریف را میزنی.امیدوارم که موفق نباشید
شیرعلی
France
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
0
0
کلان برای استقلال باخیانکاری بازی کرددراصفهان باراولش نبوداین کارکرد وکلان درفکرخیانتکاری بود دربازی تراکتورهم مقصرباخت بیشترخودش بود ودست داشت درزمان مجیدی بهشون باج خواهی میدادوبه اسم دکترپامپش کرده بودتا بازی میکردبرای مجیدی والی ازالان بدوبدتربود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
0
0
این جوری قضاوت نکنید.همه اش اتفاقات فوتبالیست.
پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
1
0
از سپاهان همه چی ممکنه،سکه لایه گز رو کیا یادشونه؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
0
0
دقیقا چندین سال پیش هم استقلال یک مدافع گرفت که در تیم قبلی اش یک پنالتی به استقلال هدیه داده بود
محمداس اس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
0
0
اول ازهمه خودم استقلالی ام.سیاوش پنالتی راتقدیم سپاهان کرد یه حرف چرت بیشترنیست بازی هزاربارم ببینی مشخصه خطای عمدنبود چراکه اگه مهاجم تیم رقیب راهم رهامیکرد وگل میزد اونموقع راجع به سیاوش چی داشتیم که بگیم دوم اینکه سیاوش بارقیب ۳ساله بسته شماازحالا به فکر۳فصل دیگه واحتمال اومدن فرهادهستین؟؟؟؟؟واقعا که
محمدصدیق
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
حیف سیاوش رفت
محمدصدیق
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
حیف سیاوش رفت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->