چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
سرخط خبرها

پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی با تاخیر ۴ ماهه مواجه شده است| آموزش و پرورش فوراً رسیدگی کند

  • کد خبر: ۱۴۸۷۰۸
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی با تاخیر ۴ ماهه مواجه شده است| آموزش و پرورش فوراً رسیدگی کند
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از تأخیر ۴ ماهه در پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی خبر داد و گفت: این معلمان در دور افتاده‌ترین نقاط کشور با کمترین حقوق و بیشترین کارایی تدریس می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، امانقلیچ شادمهر با انتقاد از عدم رسیدگی‌های کافی به معلمان خرید خدمات آموزشی، اظهار داشت: معلمان خرید خدمات یکی از مظلوم‌ترین اقشار فرهنگیان در سراسر کشور بوده که در دورترین نقاط کشور با کمترین حقوق و بیشترین کارایی تدریس می‌کنند. در این وضعیت نامناسب اقتصادی این معلمان با کمترین حقوق سر می‌کنند و این جفایی در حق معلمان خرید خدمات آموزشی است که حتی هزینه ایاب و ذهاب آن‌ها را هم کفاف نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: متأسفانه حتی نیمی از رقمی که آموزش و پرورش در اختیار شرکت‌ها و مؤسسات طرف قرارداد قرار می‌دهد هم به معلمان اختصاص پیدا نمی‌کند و بعضاً شاهدیم که ۴ الی  ۵ ماه حقوق این معلمان زحمتکش به تأخیر می‌‎افتد. متأسفانه این معلمان به هیچ عنوان امنیت شغلی ندارند و تبدیل وضعیت آن‌ها باید در طرح ساماندهی اولویت آموزش و پرورش باشد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: در طرح ساماندهی سوابق معلمان خرید خدمات آموزشی لحاظ می‌شود ضمن اینکه طی نامه‌ای از طرف کمیسیون به سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش خواستار فوری به وضعیت معلمان شده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->