پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی فقط تحویل دارو درب منزل است دائمی شدن قرارداد شاغلین دارای کار مستمر بالای پنج سال در لایحه پیشنهادی دولت | نمایندگان کارگران مخالف واگذاری تعیین مزد به مجلس هستند
سرخط خبرها

خراسان‌رضوی اواخر هفته مجدداً بارانی خواهد شد| وضعیت هوای مشهد قابل‌قبول است (١۵ بهمن ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۸۷۱۲
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
خراسان‌رضوی اواخر هفته مجدداً بارانی خواهد شد| وضعیت هوای مشهد قابل‌قبول است (١۵ بهمن ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: روز‌های پایانی هفته استان تحت تاثیر سامانه بارشی دیگری قرار خواهد گرفت.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ٢۴ ساعت گذشته شهرستان  کوهسرخ با دمای هوای منفی ۴ درجه و سرخس با دمای هوای ٢١ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی  بوده‌اند. شهرستان تایباد با  ۵۴ کیلومتر بر ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.  

وی با اشاره به اینکه در این مدت دمای هوای مشهد بین صفر درجه و ١۴ درجه در نوسان بوده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٣ درجه و در سردترین ساعات به ١ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا صبح یکشنبه با ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی غالبا در نیمه جنوبی و جنوب غربی استان افزایش ابرناکی و شدت وزش باد و قوع بارش باران  و در نواحی سردسیر بارش باران و برف  و در نواحی مستعد تشکیل مه و کاهش دید را خواهیم داشت. فردا با خروج سامانه ناپایدار جوی، جوی نسبتا آرام در سطح استان  حاکم خواهد بود.

اثمری با تاکید براینکه روز‌های پایانی هفته استان  تحت تاثیر سامانه بارشی دیگری قرار خواهد گرفت، ادامه داد: دما روز سه‌شنبه افزایش موقتی خواهد داشت، اما از روز پنج شنبه روند کاهشی قابل ملاحظه‌ای رخ خواهد داد به گونه‌ای که هوای سردی را در استان حاکم خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد کیفیت هوای این کلانشهر در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ٨١ بود و هم‌اکنون با عدد شاخص ٩٩ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های سمزقند، الهیه و رسالت در شرایط ناسالم و  ایستگاه‌های ماشین‌ابزار و شهید آوینی در شرایط پاک است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->