مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

استاندار خراسان‌رضوی: نظام اسلامی ۴۴ سال مقتدرانه پیش رفته است| مشکلات فرهنگی و اقتصادی را با مشارکت حل کنیم

  • کد خبر: ۱۴۸۷۲۳
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
استاندار خراسان‌رضوی: نظام اسلامی ۴۴ سال مقتدرانه پیش رفته است| مشکلات فرهنگی و اقتصادی را با مشارکت حل کنیم
استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: در زندگی دچار مشکلاتی هستیم، اما یک ساختار و بنا که بنای محکمی است را بخاطر یکسری جزئیات که خراب نمی‌کنند. اشکلات را باید درحوزه‌های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی با پیگیری و مشارکت حل کنیم و گام‌به‌گام به سمت اهداف انقلاب اسلامی قدم برداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوب‌علی نظری استاندار خراسان‌رضوی در جمع معتکفین دانش‌آموزی در مسجد الزهرا‌(س) مشهدمقدس اظهار داشت: توفیقِ شما برای انجام این مستحب مهم و سازنده را تبریک می‌گویم. خیلی توفیق بزرگی است جوانان عزیز شک نکنید و مطمئن باشید عنایت الهی شامل حال شما شده است. خیلی زمینه‌های دیگری بوده که به اقتضا سن و محیط می‌توانستید جای دیگر باشید، اما این محیط را انتخاب کردید. خودسازی را در این شرایطِ وجود فضای مجازی انتخاب کردید.  

وی افزود: علائم و نشانه‌های بسیار خوبی است که شما در این مراسم هستید و ما خدمت شما رسیده‌ایم. این تشکر و قدردانی برای ما اهمیت دارد که شما را در چنین جایی می‌بینیم. دقت کنید که مردم ایران اسلامی چرا انقلاب کردند و چه شرایطی بود؟ ایا مسئله آب و نان بود که دست به چنین انقلاب شکوهمندی زدند؟ شعار اساسی انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مبین همه این اهداف و مسیر است.

استاندار خراسان‌رضوی با طرح این سئوال که آیا حاضریم تحت سیطره بوده و راحتی روزانه‌ام داشته باشیم؟، خاطرنشان کرد: خداوند انسان را آزاد و‌مستقل آفریده و کسی حق ندارد استقلال انسان را تحت استکبار خودش قرار دهد. مردم قیام کردند و استقلال سیاسی، علمی و نظامی و اقتصادی را به‌دست آوردند. ملتی که استقلال نداشته باشند هویت ندارد.  

نظری تصریح کرد: استقلال نعمتی است که خداوند به همه بشریت داده است. آزادی به‌معنای حقیقی کلمه برای خودسازی و حرکت به سمت اهداف بلند؛ زمانی محقق می‌شود که مردم در صحنه باشند. همه این‌ها یعنی استفلال و آزادی ضمانت نقش مردمی در گرو پیاده‌سازی اسلامیت و اعتقادی است. ضمانت نقش مردم همین است.

وی اضافه کرد: ۴۴ سال این نظام الهی و اسلامی و امانت شهدا که در سال ۵۷ در این کشور مستقر شد و در سال ۵۸ با حضور مردم رسمیت پیدا کرد؛ علی‌رغم همه توطئه‌های ظالمان پا برجا مانده است. همه آن‌هایی که دشمنی و به این نظام تعرض کردند، چه در سطوح جهانی و چه منطقه‌ای آثاری از آن‌ها نیست. نظام اسلامی ۴۴ سال مقتدرانه پیش رفته است. می‌بینید که از لحاظ استقلال نظامی جزو کشور‌های رتبه بالا هستیم.  

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: ما در زندگی دچار مشکلاتی هستیم، اما یک ساختار و بنا که بنای محکمی است را به‌خاطر یکسری جزئیات که خراب نمی‌کنند. اشکالات را باید درحوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با پیگیری و مشارکت حل کنیم و گام‌به‌گام به سمت اهداف انقلاب اسلامی قدم برداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->