معرفی بازی |‌ مأموریت «My Friend Pedro»
  • کد مطالب: ۱۴۸۷۵۷
  • /
  • ۰۸ اسفند‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۶

معرفی بازی |‌ مأموریت «My Friend Pedro»

ماجراهای هیجان‌انگیز بازی این هفته از جایی شروع می‌شود که دشمن‌های شخصیت اصلی بازی، یعنی «پدرو»، خانواده‌اش را گروگان می‌گیرند.

علیرضا وفایی نیا - ماجراهای هیجان‌انگیز بازی این هفته از جایی شروع می‌شود که دشمن‌های شخصیت اصلی بازی، یعنی «پدرو»، خانواده‌اش را گروگان می‌گیرند.

حالا شما جای «پدرو» قرار می‌گیرید و در مرحله‌های مختلف بازی My Friend Pedro به دنبال نجات خانواده‌تان از دست آن‌ها می‌روید. در مسیر انجام این مأموریت، آزادی عمل خوبی دارید و می‌توانید سوار بر موتورسیکلت، اسکیت یا وسایل دیگر، مرحله‌های بازی را رد کنید.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب بازی، استفاده‌ی شما از حرکات نمایشی است.

یعنی در کنار اینکه می‌توانید خیلی عادی حرکت کنید و به سمت دشمن‌ها تیراندازی کنید، این امکان هم به شما داده می‌شود که از یک بلندی بپرید و با حرکت‌های نمایشی، هم‌زمان به طرف چند دشمن شلیک کنید و آن‌ها را شکست دهید.

در طول مرحله‌هایی که پیاده هستید، برای به حرکت درآوردن «پدرو» باید با نگهداشتن صفحه‌نمایش یک زاویه‌ی مناسب برای جابه‌جایی ایجاد کنید و با تک‌ضربه به صفحه‌ی ‌نمایش به دشمنان شلیک کنید.

اما اگر سوار بر موتورسیکلت باشید، باید در حالی که مشغول پریدن از روی مانع‌های مختلف هستید، بتوانید به دشمن‌ها هم شلیک کنید. بازی در مجموع ۳۷ مرحله دارد که چندتای اول بیشتر آموزشی و برای این هستند که با روش رد کردن مرحله‌ها و مبارزه با دشمنان آشنا شوید.

در بقیه‌ی مرحله‌ها هم هرقدر جلوتر می‌روید، دشمن‌های حرفه‌ای‌تری پیش رویتان قرار می‌گیرند. در پایان هم باید با رئیس همه‌ی آن‌ها مبارزه کنید و شکستش دهید تا بتوانید خانواده‌تان را آزاد کنید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.