ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

همه چیز درباره ازدواج سردار آزمون | آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + عکس

  • کد خبر: ۱۴۸۸۸۸
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
همه چیز درباره ازدواج سردار آزمون | آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + عکس
با اعلام قربان بردیف، مراسم ازدواج سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران برگزار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، قربان بردیف سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور که در حال حاضر هدایت تیم سوچی روسیه را بر عهده دارد، اعلام کرد مراسم ازدواج سردار آزمون برگزار شده است. به گفته بردیف که در حال حاضر با تیم سوچی در اردوی تدارکاتی امارات به سر می‌برد، این مراسم چند روز پیش در امارات برگزار شده است. این مربی البته خبر ازدواج آزمون را در واکنش به احتمال پیوستن این مهاجم ایرانی به تیم تحت هدایت خود یعنی سوچی اعلام کرده است.

بردیف در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است سردار به تیم سوچی منتقل بشود؟ گفت: من در عروسی او اینجا در امارات بودم، اما صحبتی در مورد انتقال به سوچی وجود نداشت. فکر می‌کنم سردار باید به باشگاه و شاید به کشور دیگری برود نه به روسیه.

سردار که سابقه کار با بردیف در تیم‌های روبین کازان و روستوف را دارد، در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از تیم زنیت روسیه راهی بایر لورکوزن شد، اما نتوانست انتظارات را در این تیم آلمانی برآورده کند.

آزمون در روز‌های اخیر مورد توجه چند تیم از روسیه، ترکیه و همچنین المپیک مارسی فرانسه قرار داشت، اما انتقال او حداقل به تیم مارسی منتفی شده است.
از روسیه خبر می‌رسد چند تیم دیگر همچنان خواهان مهاجم تیم ملی ایران هستند و هنوز از جذب سردار ناامید نشده اند.

ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی

همه چیز درباره ازدواج سردار آزمون | آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + عکس

سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.
ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی چندان غیر قابل تصور نبود به دلیل اینکه سردار آزمون چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که قصد ازدواج دارد و به زودی اقدام به ازدواج رسمی می‌کند، همچنین خود سردار آزمون هم در استوری اینستاگرام بار‌ها ابراز علاقه کرده بود.

ستاره محبوب تیم ملی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده بود که در صورت بله گفتن از خانواده عروس به احتمال ۹۹% در سال جاری ازدواج خود را با آناهیتا کریمی رسمی خواهد کرد.

استوری سردار آزمون برای همسرش در اینستاگرام!

همه چیز درباره ازدواج سردار آزمون | آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + عکس

سردار آزمون ملی پوش فوتبال کشورمان این روز‌ها در صدر اخبار قرار دارد. بعد از حواشی فراوانی که در مورد ازدواج سردار آزمون در فضای مجازی ایجاد شد، بازیکن تیم بایرلورکوزن واکنش نشان داد و با قرار دادن استوری در صفحه اینستاگرامش، بر صحت خبر ازدواجش قوت بخشید و خط بطلانی بر روی تمامی اخبار کذب منتشر شده کشید.

همسر سردار آزمون آناهیتا کریمی کیست؟

همه چیز درباره ازدواج سردار آزمون | آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ + عکس

آناهیتا کریمی متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۱ در تهران می‌باشد. او دانش آموخته رشته مدیریت در دانشگاه و دوران تحصیلش را در فرانسه در مدرسه بیوتی در رشته زیبایی گذارنده است و در حال حاضر در کنار مادرش در آرایشگاه و سالن زیبایی مشغول است. معروف شدن و شهرت این چهره به دلیل نامزدی با سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

آناهیتا کریمی در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تک فرزند است و مادرش آرایشگر حرفه‌ای بوده و دارای سالن زیبایی بسیار مجهز و شیکی است که بیشتر با هنرمندان و بازیگران کار میکند و تصاویری نیز با آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی موجود است.


در ادامه حتما بخوانید

مارسی دوباره خواهان آزمون شد

سردار آزمون گزینه زمستانی گالاتاسرای + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->