کاربران توئیتر در درآمد تبلیغاتی این شبکه اجتماعی سهیم می‌شوند

  • کد خبر: ۱۴۸۹۳۳
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کاربران توئیتر در درآمد تبلیغاتی این شبکه اجتماعی سهیم می‌شوند
ایلان ماسک مدیرعامل توییتر گفته است که کاربران توییتر بلو بخشی از درآمد‌های تبلیغات این شرکت را دریافت خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز -  ماسک توضیحات بیشتری در این زمینه نداد، اما به نظر می‌رسد که این پول به تولیدکنندگان محتوا تعلق خواهد گرفت. این کار باعث خواهد شد تا افراد بیشتری جذب توییتر بلو شوند و درآمد‌های توییتر افزایش یابد.

در حالیکه صفحه پشتیبانی توییتر هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد که با توجه به اظهارات امروز ماسک به‌زودی شاهد عرضه قابلیت مذکور خواهیم بود. یکی از قابلیت‌های توییتر بلو، نمایش تبلیغات کمتر به کاربران است و حالا توییتر می‌خواهد بخشی از درآمد‌های تبلیغات خود را بین کاربران این سرویس پولی تقسیم کند. این کار باعث خواهد شد تا افراد بیشتری عضو تویبتر باو شوند و به‌نوعی درآمد زایی داشته باشند. در حال حاضر، شبکه‌های اجتماعی یوتیوب، فیس بوک، تیک تاک و اینستاگرام از خالقاتن محتوا از نظر مالی پشتیبانی می‌کنند تا آن‌ها بتواند مخاطبان بیشتری را جذب این شبکه‌های اجتماعی بکنند.

رسوایی جدید توییتر؛ مهندسان این شرکت می‌توانند به جای هر اکانتی توییت کنند
ایلان ماسک اولین کسی در تاریخ شد که ۲۰۰ میلیارد دلار از ثروت خود را دست داده است
همانطور که در جریان هستید برای عضویت در توییتر بلو باید ۸ دلار در ماه پرداخت کنید. این سرویس قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که می‌توان به قابلیت ویرایش کردن توییت، تیک آبی و طلایی، فولدر بوکمارک و امکان آپلود ویدیو‌های طولانی اشاره کرد. همه این قابلیت‌ها برای آن است که کاربران برای دسترسی به آن‌ها مجبور به خرید اشتراک ماهانه توییتر بلو شوند.

توییتر در حال حاضر به‌دنبال تثبیت وضعیت مالی خود است و از هر راهی برای کسب درآمد استفاده می‌کند. این شرکت همچنین مجبور است که ۱ میلیارد دلار به خاطر بهره وامی که ایلان ماسک برای خرید این شرکت از بانک‌ها دریافت کرده بود بپردازد. یکی از راهکار‌های افزایش درآمد‌های توییتر، جذب مخاطبان بیشتر به سرویس پولی توییتر بلو است و برای این منظور لازم است که مشوق‌هایی برای کاربران در نظر گرفته شود؛ بنابراین توزیع بخشی از درآمد‌های تبلیغات توییتر بین کاربران توییتر بلو می‌تواند بسیار موثر باشد.

کاربران توییتر آبی هر ماه باید ۸ دلار برای شارژ اکانت خود بپردازند و اگر بخواهند اشتراک خود را به‌صورت سالانه بخرند می‌توانند ۸۴ دلار در سال پرداخت کنند. همانطور که گفته شد این سرویس قابلیت‌های متنوعی را برای کاربران ارائه کرده است و انتظار می‌رود که با طرح جدید تویبتر تعداد کاربران آن افزایش چشمگیری بیابد.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->