گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس
سرخط خبرها

درخشش دوباره نیان در سالن مهران + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۸۹۳۹
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
درخشش دوباره نیان در سالن مهران + فیلم
تیم والیبال نیان الکترونیک موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شهرداری ارومیه بگذرد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال ایران عصر امروز با مسابقه تيم هاي نیان الکترونیک مشهد و شهرداری ارومیه از ساعت ۱۵ در سالن مهران مشهد شروع شد.

نیان الکترونیک که هفته گذشته با یک برد ارزشمند کار صعودش به پلی‌آف را قطعی کرده بود، امروز در حالی مقابل شهرداری ارومیه قرار گرفت که به دنبال گرفتن انتقام شکست دور رفت بود. شاگردان حامد صمدی که از حمایت پرشور هوادارانشان در سالن بهره‌مند بودند، در نهایت با نتیجه ‌۳ بر ۲ در این مسابقه پیروز شدند.

ست اول این مسابقه با درخشش سید محمد موسوی در دفاع روی تور و رضوی در دریافت ها همراه بود. بازی بدون نقص و کم اشتباه شاگردان حامد صمدی در کنار حمایت پرشور هواداران نتیجه ۲۵ بر ۱۶ را روی تابلوی نتایج ثبت کرد.

مسابقه در ست دوم نسبتا پایاپای پیش رفت و تیم مهمان در دقایقی از بازی حتی با ۲ امتیاز از نیان پیش افتاد اما درخشش جابر اسماعیل پور در سرویس و آبشارهای روی تور باعث شد تا در پایان نماینده مشهد باشد که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ این ست را به سود خودش تمام کند.

حامد صمدی در این ست به تعدادی از بازیکنان اصلی خودش استراحت داد و با ترکیبی از بازیکنان جوان‌ترش به میدان رفته بود.

بازی در دست سوم با برتری نسبی نماینده ارومیه شروع شد و بازیکنان نیان که ۲ ست قبلی را از آن خود کرده بودند در این دست برای لحظاتی بازی را رها کردند و همین امر باعث شد تا شهرداری ارومیه که اتفاقا نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه داشت در بیشتر دقایق بازی از نیان پیش بیفتد. جدال دو تیم برای بردن در این ست تا لحظات آخر بسیار جذاب و دیدنی پیش رفت و رالی های متوالی بین بازیکنان در نهایت نتیجه ۳۶ بر ۳۴ به سود شهرداری ارومیه را روی تابلوی نتایج ثبت کرد.

ست چهارم مسابقه در حالی شروع شد که بازیکنان شهرداری ارومیه انگیزه بیشتری برای برد داشتند و اتفاقا نمایش بهتری هم نسبت به میزبان خود ارائه کردند. اشتباهات فردی متعدد بازیکنان نیان الکترونیک باعث شد تا در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود شهرداری ارومیه تمام شود و کار به ست پنجم کشیده شود.

حامد صمدی که دلش نمی خواست این مسابقه را پیش چشم هواداران پرشور نیان الکترونیک ببازد، در آخرین ست مسابقه بازیکنان باتجربه خود را به زمین فرستاد و در نهایت این تیم روی درخشش سید محمد موسوی و حمایت بی نظیر تماشاگران موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ این ست را به پایان ببرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->