تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است
سرخط خبرها
با حکم رهبر انقلاب؛

حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام‌ جمعه یاسوج شد

  • کد خبر: ۱۴۹۰۸
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام‌ جمعه یاسوج شد
رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی را به‌ عنوان نماینده ولی‌ فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج منصوب کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی را به‌عنوان نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام سیّدنصیر حسینی دامت افاضاته

اکنون که جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ملک‌حسینی دام‌بقائه از نمایندگی ولیّ‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد استعفا نموده‌اند جنابعالی را به نمایندگی خود در آن استان و امامت جمعه‌ی یاسوج منصوب می‌کنم.

ارزشهای دینی و انقلابی اقوام غیور و پاک‌سرشت آن استان و خدمات آنان به نهضت اسلامی از دوران پیش از پیروزی انقلاب و سپس حضور آنان در صحنه‌های حساس انقلابی و اجتماعی و سیاسی در همه‌ی دوران پس از انقلاب فراموش‌نشدنی است. توصیه‌ی مؤکد اینجانب حضور مردمی و ارتباط صمیمی جنابعالی با همه‌ی قشرهای مردم و رابطه‌ی گرم و پدرانه با جوانان و نونهالان آن منطقه است. تبیین و هدایت دینی و سیاسی در خطبه‌های بلیغ نمازجمعه توصیه‌ی دیگر اینجانب است.

لازم میدانم از خدمات و زحمات جناب آقای ملک‌حسینی و نیز جناب حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه‌ی پیشین یاسوج تشکر کنم.

والسلام علیکم و رحمةالله

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۴ دی ۱۳۹۸

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->