هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی
سرخط خبرها

بیش از ۱۴۰ هزار نفر در خراسان رضوی برای دریافت کارت هوشمند ملی مراجعه نکرده‌اند

  • کد خبر: ۱۴۹۲۴۰
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
بیش از ۱۴۰ هزار نفر در خراسان رضوی برای دریافت کارت هوشمند ملی مراجعه نکرده‌اند
مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: ۱۴۰ هزار و ‌۸۲۱ کارت هوشمند ملی در باجه‌ها وجود دارد که مردم برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین قنبری در نشست خبری که صبح امروز ۱۸بهمن‌ماه در مشهد برگزار شد، با اشاره به آمار خدمات ثبت احوال در دولت سیزدهم، گفت: حدود ۱۵۵هزار و۴۲۹ ولادت و  ۵۸ هزار و ۴۷۸ وفات و ۱۳۹هزار و۴۶۹ خلاصه رو‌نوشت وفات ثبت شده است. در این مدت صدور شناسنامه المثنی مکانیزه ۵۰۱ هزار و ۵۸۰ فقره ثبت شده است.

به گفته وی، ۵ هزار و ‌۴۰۲ تغییر نام و ۷ هزار و۹۳۴ تغییر نام خانوادگی در دولت سیزدهم ثبت شده است.
آرای حل اختلاف ثبت احوال در استان در دولت سیزدهم ۱۳ هزار و ‌۴۴۰ مورد بوده است که آرای صدور پروانه حقوقی رسیدگی‌شده در استان در این مدت ۸ هزار و‌۹۸۳ مورد بوده است و آرای کیفری۶۷۳ مورد‌ بوده است. بر این اساس استعلامات سه‌جلدی که دستگاه‌های خدمت‌رسان ثبت احوال داشتند، ۷ هزار ۵۸۹ مورد بوده است.  ۳۷۹ هزار و ۲۱۱ مورد برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست کرده‌اند.

قنبری با بیان اینکه ۳۷۹ هزار و ۲۱۱ مورد برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست کرده‌اند افزود: در این مدت ۶۹۰ هزار و ۱۲۶ فقره کارت هوشمند ملی صادر شده است و تعداد کارت هوشمند ملی تحویل داده شده و فعال‌شده هم ۶۳۴ هزار و ۲۴۵ فقره‌ بوده است.
مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی یادآور شد: ۱۴۰ هزار و ۸۲۱ کارت هوشمند صادر شده است که اشخاص در استان برای دریافت مراجعه نکرده‌اند.

وی در پاسخ به اینکه چه تعداد شناسنامه برای اتباع صادر شده است، گفت: ۴۱۰ فقره شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج با اتباع تاکنون صادر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->