حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است
سرخط خبرها

درباره فیلم‌ کوتاه Behold ریدلی اسکات که کاملا با گلکسی S23 سامسونگ ساخته شده است + دانلود فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۲۵۱
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
درباره فیلم‌ کوتاه Behold ریدلی اسکات که کاملا با گلکسی S23 سامسونگ ساخته شده است + دانلود فیلم
فیلم Behold به طور کامل با یک گلکسی اس ۲۳ اولترا فیلمبرداری شده است. البته اسکات و فیلمبردارش، فلاویو لابیانو، از نورپردازی حرفه‌ای و یک پایه دوربین به سبک هالیوودی استفاده کردند، اما پرچمدار رده بالای سامسونگ در واقع همه ویدیو‌ها را ضبط کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - از برخی جهات ریدلی اسکات در انتخاب نام سیستم عامل اندروید تأثیرگذار بوده است. «بلید رانر»، فیلم کلاسیک او، براساس رمانی از فیلیپ کی دیک با عنوان «آیا اندروید‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟» ساخته شده، پس اینکه سامسونگ از این فیلم‌ساز افسانه‌ای در پروژه‌ای استفاده کند که قرار است قابلیت‌های ویدیویی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید گلکسی اس ۲۳ اولترا را به نمایش بگذارد، زیاد عجیب نیست.

ویدئو | فیلم‌ کوتاه Behold ریدلی اسکات که کاملا با گلکسی S23 سامسونگ ساخته شده است

فیلم Behold به طور کامل با یک گلکسی اس ۲۳ اولترا (S23 Ultra) فیلمبرداری شده است. البته اسکات و فیلمبردارش، فلاویو لابیانو، از نورپردازی حرفه‌ای و یک پایه دوربین به سبک هالیوودی استفاده کردند، اما پرچمدار رده بالای سامسونگ همه ویدیو‌ها را ضبط کرده است. این فیلم کمتر از چهار دقیقه زمان دارد.

ویدئو | فیلم‌ کوتاه Behold ریدلی اسکات که کاملا با گلکسی S23 سامسونگ ساخته شده است

در مصاحبه‌ای که سامسونگ در جریان رویداد Unpacked ۱ فوریه خود به اشتراک گذاشت، اسکات فیلم را روایتگر داستانی بسیار ساده توصیف کرد که در آن ما در محیطی تهاجمی هستیم و هر چرخشی که شخصیت اصلی انجام می‌دهد، جنبه تهاجمی به خود می‌گیرد.

لابیانو، فیلمبردار فیلم، پس از کار با Galaxy S۲۳ Ultra، از قابلیت‌های آن تعریف کرد:

«ابتدا من نگران بودم که این گوشی طیف وسیعی از عملکرد‌هایی که معمولاً هنگام کار در دسترس دارم به من ندهد. اما زمانی که به تنظیمات آن عادت کردم، از همه‌کاره‌بودن آن شگفت‌زده شدم. زمانی که با S۲۳ بیشتر آشنا شدم، تحت‌تاثیر قابلیت‌ها، کیفیت تصویر و محدوده دینامیکی سنسورش قرار گرفتم.»

ویدئو | فیلم‌ کوتاه Behold ریدلی اسکات که کاملا با گلکسی S23 سامسونگ ساخته شده است

ریدلی اسکات هم درباره کار با S۲۳ گفته است:

«من فکر می‌کردم این یک چالش بزرگ است، یک چالش بسیار جالب. اما نکته ترسناک این است که یک شی کوچک، جای همه دوربین‌های بزرگ را می‌گیرد.»

 تماشای فیلم Behold ریدلی اسکات

گلکسی S۲۳ قوی‌ترین پرچمدار جدید سامسونگ است که به جای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی پرچم‌داران قبلی این شرکت، یک سنسور ۱/۱٫۳ اینچی با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسل دارد. این سنسور قدرتمند از لرزشگیر اپتیکال و یک سنسور لیزری فوکوس خودکار بهره می‌برد، در نور شب حیرت‌انگیز عمل می‌کند و می‌تواند در سخت‌ترین شرایط نوری هم تصاویر واضح و روشنی ثبت کند.


در ادامه حتما بخوانید

درباره گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->